. Dat rotknol doe nou niet zo moeilijk heb ik vooral als ik 'even' wat wil doen, daar kan ze zo slecht mee uit de voeten. Hoefjes krabben kan ik rondom bijvoorbeeld gewoon in de bak zonder dat ze wegloopt. Wil ik gisteren 'even snel' op stal hoefjes krabben omdat ik al lichtelijk dood was gevroren is het natuurlijk weer een groot punt. Dan zet ik d'r wel even vast aan het halster, doe 2 voorvoetjes en dan vind ik het wel even prima xD. Het eind van de video is denk ik 5minuten voor het eind van de echte training (cameraatje houdt er af en toe spontaan mee op
) Ik ben uiteindelijk geëindigd met aaien tot aan haar schoft + vanuit release direct op haar hals aanraken en daarna heb ik haar het zakje nog laten volgen door 'm laag over de grond te slepen. Het filmpje is niet de hele training, heb denk ik 2x 15minuten getraind met daartussen een uur pauze. Heb wel alle explosies eruit geknipt maar het werk van stilstaan zakje erheen en weer release, en gewoon wachten tot ze weer helemaal ontspant heb ik her en der wel eruit geknipt omdat dat voornamelijk herhaling is van stukjes die ik al laat zien in het filmpje. Nog een vraagje: Heeft een van jullie ervaring met werken met een hartslagmeter? Het lijkt mij zelf best een interessante toevoeging om te kijken wat haar hartslag doet bij bepaalde prikkels.
of op vier benen bolle rug bokkend...
wordt hierbij.
maar kan altijd interessant zijn wanneer die hartslag al omhoog gaat.
, je hebt zo'n singel van deken afgehaald en apart om haar lijf gedaan ?