Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anoniem schreef:Janine1990 schreef:Lol, en dan ook nog gaan betalen voor deze visite? Kom nou, de beste man is al bij de kliniek geweest om te klagen over TSJe dacht dat hij de dierenarts zou gaan geloven?
![]()
Die man is niet goed.
Bellen is iets anders dan langs laten komen.
Riel schreef:Snollygoster schreef:Ik zou ook naar de politie gaan. Laat eventueel ook een brief opstellen door je dierenarts waarin staat dat het paard om medische reden een deken moet dragen + een korte uitleg waarom.Ik zou ook niet meer wachten TS, gewoon met die brief naar de politie gaan!
piezze schreef:Uiteraard hoeft ze dat niet maar dan staat ze misschien nog sterker bij de politie. Niet elke agent weet wat eczeem is bij een paard. Volgens mij kan dergelijke verklaring de procedure om de man aan te spreken/tegen te houden enkel versnellen.[
Onzin ts hoeft zich niet te verantwoorden voor wat ze met haar paard doet. Dat is de omgekeerde wereld hè...
piezze schreef:Adviseer de man een eigen paard te kopen, daarmee kan hij doen wat hij wil. Met jouw eigendommen heeft hij niets te maken en inderdaad, laat hij gewoon lekker politie/ dierenbescherming bellen als hij het niet vertrouwt. Het is zijn zaak niet en hij heeft niet te "praten" met jouw beestje. Als je dat ziet gewoon zelf de politie bellen. Ik kom ook niet aan de auto van de buren, zo zijn nou eenmaal de regels van de wet.
Vala schreef:Ik vind je stalhouder wel een beetje slap in dit verhaal. De stalhouder waar mijn paard stond zou dit nooit laten gebeuren bij een klant, die had al lang zelf actie ondernomen. Je hebt toch ook wel de plicht om als stalhouder ervoor te zorgen dat je klanten het leven niet zuur wordt gemaakt.
Vala schreef:Ik vind je stalhouder wel een beetje slap in dit verhaal. De stalhouder waar mijn paard stond zou dit nooit laten gebeuren bij een klant, die had al lang zelf actie ondernomen. Je hebt toch ook wel de plicht om als stalhouder ervoor te zorgen dat je klanten het leven niet zuur wordt gemaakt.
Vala schreef:Ik zeg ook niet dat TS moet vertrekken. Ik vind wel dat ze met de stalhouder om tafel moet gaan zitten. Ik neem aan dat de stalhouder niet wil dat mensen wel zouden vertrekken om zo'n reden?
Rambogirl schreef:Ik voel me als stalgenootje van TS wel een beetje genoodzaakt om het voor de stalhouder op te nemen.
De stalhouder is opgegroeid op die stal, en meneer P en heel zijn familie woont ook al heel zijn leven heeeel dichtbij in de buurt.
Voor de stalhouder is het ook enorm moeilijk om dus de strijd aan te gaan met iemand waarmee hij is opgegroeid. Ook hij heeft deze week alweer 2 brieven mogen ontvangen!
Zoals ik al eerder heb verteld heb ook ik al een gesprek met meneer P gehad, alleen word ik er niet warm of koud van.
We zijn er nu ook achter dat hij het niet alleen op onze stal heeft gemunt, maar neemt hij het nu ook op voor elk hert en schaap wat hij tegen komt
Janine1990 schreef:Rambogirl schreef:Ik voel me als stalgenootje van TS wel een beetje genoodzaakt om het voor de stalhouder op te nemen.
De stalhouder is opgegroeid op die stal, en meneer P en heel zijn familie woont ook al heel zijn leven heeeel dichtbij in de buurt.
Voor de stalhouder is het ook enorm moeilijk om dus de strijd aan te gaan met iemand waarmee hij is opgegroeid. Ook hij heeft deze week alweer 2 brieven mogen ontvangen!
Zoals ik al eerder heb verteld heb ook ik al een gesprek met meneer P gehad, alleen word ik er niet warm of koud van.
We zijn er nu ook achter dat hij het niet alleen op onze stal heeft gemunt, maar neemt hij het nu ook op voor elk hert en schaap wat hij tegen komt
Ik neem aan dat de rest van de familie ook wel weet dat hij niet spoort? En dat die het je echt niet kwalijk nemen als je tegen hem in gaat... Toch?
Rambogirl schreef:Ooit in een dorp geboren en opgegroeid? Nee zo makkelijk is dat dus niet.
Ik heb wel aan TS aangegeven dat zij daar los van staat dus dat zij wel makkelijker een gesprek aan zou kunnen gaan mocht dit nodig zijn.
Als hier 3500 mensen wonen, is het veel.