Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xPabloBokt schreef:Liselot schreef:Wat ik vooral jammer vind is dat TS reacties die totaal niet over haar gewicht gaan, maar wel kritisch zijn op andere punten óók compleet negeert.
Ik zou niet eens meer de behoefte hebben om überhaupt te reageren. En TS mag toch hopelijk zelf wel beslissen waarop ze antwoord geeft. Ze is niemand iets verplicht.
@Joolien want bij een proef speelt niet eventueel spanning mee, onbekende locatie, vlaggetjes, jury auto's etc? Vind het een beetje onrealistisch om te gaan zeggen dat je niet op wedstrijd moet gaan als je paard daar niet precies zo loopt als thuis. Imo is kilometers maken juist de manier om je wedstrijden eigen te maken en je paard aan die ambiance te laten proeven en wennen. Oefening baart kunst, zeggen ze dan..
Captain schreef:Ik vind jou vooral degene zijn die kinderachtig reageert. Waarschijnlijk omdat je wel weet dat er een waarheid in zit.
sanso schreef:![]()
Gaat weer lekker hier.. over de groene berichten heen geleden zeker??
TS wil alleen haar foto's laten zien , meer niet.
Wat een respectloze reacties staan hier tussen zeg![]()
Jullie moeten eens weten hoe zeer je mensen hiermee kunt doen.
Peelie, niks van aantrekken, ik zou zeggen lachen en zwaaien en ze gewoon negeren. Jij weet beter.
sanso schreef:![]()
Gaat weer lekker hier.. over de groene berichten heen geleden zeker??
TS wil alleen haar foto's laten zien , meer niet.
Wat een respectloze reacties staan hier tussen zeg