Ik zou hier nooit mijn geld aan uitgeven. Deze zogenaamde readers willen geld verdienen aan naïeve en goedgelovige mensen.
Net zoiets als je horoscoop lezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kuggur schreef:bruintje123 schreef:.
En dat kan dus vertaald worden in woorden door de reader.
Deze opmerking kan ik dan weer in andere woorden vertalen; fantaseert er vrolijk op los....
Kuggur schreef:Oh? Reading is zo "bovennatuurlijk" als het maar kan. Gewoon tovenarij dus. De beoefenaars en gelovigen gebruiken uiteraard liever termen die serieuzer klinken, maar het komt gewoon neer op ouderwets magisch denken.
Zammie schreef:Kuggur schreef:Oh? Reading is zo "bovennatuurlijk" als het maar kan. Gewoon tovenarij dus. De beoefenaars en gelovigen gebruiken uiteraard liever termen die serieuzer klinken, maar het komt gewoon neer op ouderwets magisch denken.
Je hebt nu al tig keer je zegje hierover gedaan. Kom je telkens tegen met dit soort reacties in verschillende topics. Is je goed recht, maar het begint nu wel een beetje irritant te worden.
Kuggur schreef:Tsja, dat is het nadeel van een openbaar forum, je kunt niet ongestoord reclame maken voor dit soort kwakzalverij, altijd weer die vervelende betweters die er tegenin lopen te zeuren.