Emita schreef:Foto 1 is echt heel mooi! En zo te zien is je moeder een prima fotograaf
Dankjee!!
Ja ze kan lekker klikken
ik stel de camera in want daar snapt ze niet al te veel van en dan even testen en fotos maken maar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar zijn we weer

Dus eerst aan de hand, mevrouw was daar een beetje stout. Iets met een voorbeen naar mn hoofd slaan omdat je je vrolijk voelt
Vervolgens gaan rijden, ik vond t wel wat spannend, want voor een fotograaf wil je er netjes ontspannen opzitten maar ik had dr net natuurlijk lekker zien springen naast me... maar mevrouw gedroeg zich voorbeeldig en staat volgens mij weer knap op de foto 

Klopt! Dr manen zijn nu langzaam wel aan het groeien, heeft een poosje stil gestaan maar het valt me op dat ik nu weer wat langer aan t vlechten ben..
Als ze toonbaar zijn komt er een topic hoor haha
Wel weer temmen voor uitgelicht dan he, wil weer op de voorpagina hoor
Uitgelicht blijft toch bijzonder he, vind het altijd zo leuk om je paardje te zien schitteren op de voorpagina van bokt 

Deken is niet meteen mijn smaak om heel eerlijk te zijn
maar Grace staat er wel leuk mee!
gaaf zeg! Ergens jammer dat ik geen merrie heb

vervolgens nog even op een normale manier gas gegeven. Grappige is wel dat op het moment dat je gaat zitten en easy zegt ze direct zonder enig vorm van teugeldruk een versnelling terug schakelt. Ook als ze vrolijk is, topknol 

Grace even los en in de molen gezet, stapmolen gebruik ik normaal gesproken nooit, ik stap wel aan de hand, maar ik moest nu dr stal nog doen dus was even de beste optie
Grace vond de stapmolen leuk.. gek paard.. met oortjes tegen elkaar naar voren vrolijk grote rondjes wandelen

!
ben je wel eens van haar gevallen?
die manen 
s_v schreef:Oh waaaauw, wat een knappe damedie manen
Heb je dr gekocht? Wat zijn je plannen met haar?

Ik ken het gevoel van meteen willen opzadelen bij een net gesleepte baan...
Rijdt toch het lekkerst haha. Wanneer is jullie eerstvolgende wedstrijd?