Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

noah14 schreef:Jeetje een uur per dag buiten?? Dat is ook wel heel erg weinig, zou zeker verder zoeken
naar stalling waar die meer naar buiten kan.
GabberGill schreef:noah14 schreef:Jeetje een uur per dag buiten?? Dat is ook wel heel erg weinig, zou zeker verder zoeken
naar stalling waar die meer naar buiten kan.
Er staat toch een uur om te wennen, morgen mag hij langer?
Bij ons komen sommige paarden er korter uit hoor. Alleen rijden en weer naar binnen. Ik ben er zelf geen voorstander van, maar hier in de omgeving is dat normaal.
ittheclown schreef:Wat naar dat hij niet lekker was. Heb je bij ons op stal nog gekeken toen ? Of ben je alleen bij de stal wezen kijken waar je nu staat ?

Kimmie1974 schreef:Ik heb zelf jaren (8 om precies te zijn) op deze stal gestaan, het is bekend dat je paard in de winter met de staldienst max. anderhalf uur naar buiten gaat, dat wist je van tevoren neem ik aan. Maar ik regelde door middel van afspraken met stalgenoten, dat mijn paarden ook in de winter gemiddeld 4 uur per dag buiten kwamen.
Er is een hele goede stapmolen beschikbaar waar je hem ook nog in kunt zetten, evt kun je dat ook onderling regelen dat iemand het voor jou doet en jij voor diegene als jij op stal bent. Als je het met elkaar regelt kom je de winter echt wel goed door, maar het is wel zo dat het in de winter wat meer tijd en moeite kost dan in de zomer.
De weidegang is op deze stal goed geregeld en ze mogen er ook altijd al vroeg in het seizoen op (soms al in april, als het weer het toelaat uiteraard)en lopen soms wel tot november. In de grote groep mogen ze bijna de hele dag en dat vind je bijna nergens hier in de omgeving. Jouw paard kan perfect in een groep, is gewend om elke dag een uur in de stapmolen te staan en je kunt hier meteen het park in rijden (dat mis ik nu echt!). Kortom ik vind het zo slecht nog niet, helemaal vergeleken met veel stallen in de regio.
Evelijn schreef:Ik zou niet gaan blijven verhuizen dus iig deze winter hier blijven en er het beste van maken. Dus stalgenoten vragen en uurtje de stapmolen etc. Als je wil voldoen aan alle eisen van alle Bokkers moet je het winnende staatslot kopen.
Evelijn schreef:Ik zou niet gaan blijven verhuizen dus iig deze winter hier blijven en er het beste van maken. Dus stalgenoten vragen en uurtje de stapmolen etc. Als je wil voldoen aan alle eisen van alle Bokkers moet je het winnende staatslot kopen.