Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat doet ze het ontzettend goed bij jullie zeg!!
jenn0dv schreef:Wauw die is cool! Past ze er wel onderdoor als ze zou springen?
Waar heb je die gekocht?

Helaas kan ik nog steeds niet rijden, maar gelukkig heb ik een overbuurmeisje wat wel graag wil rijden! 

plaatje
Natuurlijk nog niet perfect maar zo voor een van de eerste keren ben ik al heel tevreden. Wat een slim paard! 

Hoe leer je dat ze je moet volgen. Chasey schreef:Wat goed zeg.Hoe leer je dat ze je moet volgen.
Erg leuk om al die ontwikkelingen te volgen 
En ik vind het dan weer leuk om te zien hoe jij dingen doet met Annie. Chasey schreef:Lekker leergierig dus!Erg leuk om al die ontwikkelingen te volgen
Ben met mijn nieuwe Haflinger Nick ook bezig vanaf de grond. Mijn laatste nieuwe vooruitgang kan je in m'n volgtopic van ons vinden. Heb hem ook nog niet zo lang. Maar ook hij is wel enthousiast met dat soort dingetjesEn ik vind het dan weer leuk om te zien hoe jij dingen doet met Annie.
[PP] [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap
Zag al wel super leuke topics voorbij komen!
Annie luisterde ook super naar haar en ze kon ook haar voetjes optillen.
Verder hebben we haar nog leren 'nee schudden'.
)

wilde ook echt moeilijker voorwaarts. Nog genoeg te oefenen dus voor 2017. Ik wens jullie een veilige jaarwisseling en het beste voor 2017!! Wij gaan er hard tegenaan om er een super jaar van te maken. Zo eerst bij ze blijven tijdens het vuurwerk.