Mooi hoofdstel en een hele leuke foto! Net alsof ie even gedag zegt. Dat kleurtje is wel echt heel apart he, denk je dat ie nog verandert qua kleur of?
Koper
Geplaatst: 23-10-16 09:05
Een draver zie ik er ook niet in. Zou hij geen selle francais kunnen zijn? De tip van de chip lijkt me een slimme.
Wat een gaaf paard! Als ik hem hier zou zijn tegen gekomen zou ik hem ook gekocht hebben.
Hier in Frankrijk (in het gebied waar ik woon) nemen ze het niet zo nauw met fokken. Het is waarschijnlijk 'gewoon' een rijpaard. Prijzen liggen voor onbeleerde, jonge dieren over het algemeen ook niet zo hoog. Papieren denken ze niet zo vaak aan. (Uitzondering natuurlijk voor stoeterijen e.d.). Het gros van de paarden dat te koop staat op marktplaats is vaak ook zonder papier.
Er zit echt wel een cultuurverschil in de (hobby)paardenwereld hier en in Nederland.
Haha tamara word beetje groot verschil denk je niet
Vind het heel jammer hem weg te doen, maar zo kan er eventueel wel weer een volgend project komen. Ik heb gewoon veel geluk gehad met hoe snel hij is verbeterd naar een mooie jonge ruin.