Nee, is niet door gegaan. Want ik heb (weer) een ziekenboegje thuis. De kinderen zijn nog steeds niet helemaal lekker te pas en Daan begint nu ook. Die was echt slecht vandaag. Wie weet morgen. En anders komt het nog wel Heb al wel leuke ideeën opgedaan in ieder geval
Jup. Dus ik moet even kijken of ik morgen het thuisfront kan verlaten om de schriktraining te doen. Ik ben zelf ook al ruim een week niet lekker in orde. Hele dagen door misselijk, maar kan gelukkig nog wel m'n ding doen. Maar wel rustig aan. Maar fit ben ik niet.
Vandaag toch een schriktraining gedaan. Wel een kleine, maar het was erg leuk! En de paardjes deden het heel goed. En David mocht met Bliksem Nick's grote voorbeeld zijn
Hier alvast wat foto's. Ik ga er straks een topic van maken.
Zo en nu lekker zitten. En niks doen. Oja wel... nagenieten!
Nee helaas niet. Het is hier een grote ziekenboeg. David vannacht weer overgeven en diarree. Gisteren voor de zoveelste keer met Marloes naar de huisarts, want die komt niet van de diarree af. Heeft nu diarree remmers. Kind weegt nog maar 11 kilo!!! Is echt ontzettend dun geworden en we komen er maar niet van af... Waardeloos.