Ik had jou wel eens tegen willen komen, zingend in het bos op je haflinger.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben nu twee vrouwen op stal die zwanger zijn en elke keer als zij langs lopen dan gaat hij onrustig in zijn stal lopen en hapt hij naar ze. Ik heb het zelf nog niet gezien dat hij hapt, maar heb het wel mee gemaakt dat hij onrustig rondjes in zijn stal ging lopen. Als ik dan bij hem kwam en hij door had dat ik er ben, dan stopte hij met lopen. Wel interessant dat paarden het weten wanneer iemand zwanger is.

.

. Maar jij hebt nou eenmaal een aparte
! 

.
En het is echt fijn dat je me wilt helpen
. Leuke foto dat jullie allebei in de longeerkraal staan.
We hebben heel erg lang erover nagedacht, maar we hebben toch besloten om naar een nieuwe stal te gaan. Het is dichterbij, we hoeven niet meer te mesten en ik kan vaker alleen ernaar toe in plaats van dat iemand mij moet brengen en halen. Ik vind het wel jammer dat we weg gaan, omdat iedereen zo super aardig is op stal, maar het is misschien ook beter voor Duck. Hij komt in een buitenstal te staan dat een beetje afgezonderd is, dus er lopen niet zoveel mensen elke keer langs hem. Als het goed is dan zijn het ongeveer 10 stallen naast elkaar. Je hebt ook nog twee gebouwen met binnenstallen, maar het kleinere gebouw stond al vol en ik vond het grote stallengebouw te druk voor Ducky. Daar zitten ook de poetsplaatsen, solariums en wasplaatsen, dus ik denk dat hij zich daar minder op zijn gemak voelt omdat iedereen dan steeds langs hem loopt. 
Het klinkt alsof de beslissing om van stal te veranderen een goede keus is voor jullie beiden. Ik weet uit ervaring dat van stal veranderen een wereld van verschil kan zijn (in de positieve zin), dus ik hoop dat dit voor jullie ook goed uitpakt!
Wanneer verhuizen jullie?