Je advertentie is echt al honderd keer beter dan die was! Top.
khirshanta
Geplaatst: 29-08-16 18:18
Al een heel stuk beter! De tekst is serieuzer, de foto's veel beter.
Persoonlijk zou ik zeggen: houd de standfoto links en rechts. Haal de andere, mindere stand foto's eruit en zet er ook leuke foto's bij van rijden. (die zie ik nog niet, wel dat een filmpje op verzoek beschikbaar is- super!) De hals is goed zichtbaar, mensen die lange manen minder mooi vinden maar serieus op zoek zijn kunnen daar vast wel 'doorheen kijken'.
Is hij western ingereden, of engels? Er zitten een aantal basis principes in die hetzelfde zijn, dus het kan als pluspunt gebracht worden; veelzijdige pony die zowel in western als dressuur doorgereden kan worden.
Heeft hij gesprongen al?
Angeliquee18
Geplaatst: 29-08-16 18:24
Wat een leukerd !! Het is dat het hier echt onmogelijk is.
Ik weet niet hoe je advertentie er eerst uit zag. Rijfoto's ging je nog maken las ik, dan moet het vast goedkomen!
Het is best lastig om een pony in dit formaat te verkopen. Het is eigenlijk kwa formaat een kinderpony, maar kwa karakter vaak niet.
Mijn pony heeft uiteindelijk maar 2 weken op mp gestaan. Toen kwam er een meisje van 9 langs, die echt zo met hem wegreed. Terwijl het kindje er voor binnen 10 minuten er van af lag.
Ik vind de prijs persoonlijk behoorlijk hoog, maar dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk
Misschien eens proberen om 'm op facebook groepen te delen?
Elvi_Elisa
Geplaatst: 29-08-16 19:56
Het eerste wat in mij op kwam was ook de foto's! Ik ben vaak betrokken bij aan en verkoop en merk dat foto's echt het verschil kan maken. Is er niet iemand in de buurt met wat kennis? De stand foto's spreken me niet aan. Snap natuurlijk dat de pony nog niet in bespiering zit , dat is niet erg maar nu ligt de nadruk daar heel erg op. Ik zou proberen dat wat mooier in beeld te krijgen. (Natuurlijk wel zoals de pony is maar proberen de mooie punten in de foto's naar boven te halen) misschien iets spannends laten zien zodat ze zich wat meer opblaast?
Verder is de maat leeftijd inderdaad lastig, C pony's die niet hoog in de sport lopen zijn sowieso lastiger maar zeker niet ongewild! Wel is het lastig omdat het vaak voor een jonger kind is en ze jong is, die Kopers liggen niet voor het oprapen. Ik zou de advertentie zelf wat meer op die doelgroep richten. Vertellen hoe haar karakter is etc. Dit is voor ouders niet meteen een aantrekkelijke advertentie.
Verder mooie pony, heeft de kleur mee!
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je mag me eventueel best pben (ben fotograaf, veel ervaring met verkoop fotos en advertenties, heb eventueel klein zusje in de aanbieding en kan knotten ed.)
Jammer dat het geen D pony is anders had ik interesse. Advertentie is idd al stukken beter. Lange manen of niet, koper moet er doorheen kijken.
Prijs vind ik ook wel hoog maar je kan misschien zeggen dat die bespreekbaar is?
Eight
Geplaatst: 29-08-16 20:38
Mij persoonlijk schrikt de hoge prijs af. Zakken kan altijd zegt iedereen maar ik denk dat er veel al afhaken op de prijs gezien het paardje nog niets gepresteerd heeft en geen enorme talenten heeft?
Ik zou gewoon de uiterste prijs neerzetten, dan krijg je sneller kopers en weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Verder een leuk paardje om te zien. Mijn c merrie is gekocht voor 1700, maar dat is wel een springtalent en was toen 6 jaar oud. Ook palomino
Ik heb mijn c gekocht voor 700,00 en drachtig ook een bijzonder kleurtje 5 jaar en ook net onder het zadel. en ze stond ook echt heel lang te koop zeker 2/3 jaar geef het ook wat tijd, het is niet meteen verkocht!