Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Dominique schreef:Wat een goeie tip dankjewel!
Zit nu stiekem alweer een beetje rond te kijken voor net iets groters. Althans, eentje die me aansprak die groter is dan de planning was.
_Dominique schreef:Nogmaals bedankt!![]()
Zal zo even pbtjes beantwoorden en pbtjes sturen.
@Joltsje dit zeiden mijn ouders ook inderdaad. Toch niet zo meant to be als ik dacht.
Wellicht een reden waarom ik de stokmaat nu wel zo groot wil hebben is dat zoals jullie in mijn OP lezen mijn vader een echte paardenman is. Hij was en is echt dolenthousiast en zou zelf graag ook het rijden weer gaan oppakken. Ik heb de paarden van mijn vader nooit gekend, hij heeft ze volgens mij al zeker 40 jaar niet meer. De liefde gaat nooit over en volgens ons is er niks mooier om die passie te delen met je vader/dochter/familielid. Mijn vader is niet kerngezond meer en we hikken er enorm tegen aan, meer downs dan ups. Ik gun het hem enorm. Hiervoor wist ik niet dat hij zelf graag ook weer wilde gaan rijden. Maar na zat gesprekken thuis, hebben we gewoon besloten om voor een groter maatje te gaan. En ik denk, nav meerdere reacties zowel in dit topic als in privé leven, dat dat een goed besluit is.Ons droompaard, familiepaard, nieuw gezinslid komt er wel. Het is even zoeken maar ergens loopt hij/zij rond.
Wendy schreef:Ik ben geen eigenaar van een quarter, maar mocht je dat overwegen, dan zou ik hem altijd klinisch en rontgen laten onderzoeken. En een 5-paneltest vragen.
Er zijn veel gezondheidsproblemen in dat ras. Helaas.
Ir1ne schreef:xdaniqueee schreef:Stille meelezer hier. Hoe kan het dat dat renpaard het niet meer word? Mag via pb.
Zelf nu ook opzoek naar wat nieuws, en vooral wat jonger dan mijn huidige paard. Lastig hoor, zo'n zoektocht..
Zeg dat... en al helemaal als je geen enorm bedrag te besteden hebt