[VOLG] Mijn ultieme droom gaat in vervulling..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xmichxrocky

Re: [VOLG] Mijn ultieme droom gaat in vervulling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 13:54

ik volgde ook.. wat een nare wending!
Ben ook wel benieuwd wat er aan de hand was, mag ik ook een pb'tje?

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:10

Ik volg je ook, en ben eigenlijk ook wel nieuwschierig geworden! Als je er nog de puf voor heb zou ik ook wel een PB willen ontvangen :)

Gelukkig kun je de knop al mooi vlot omzetten, jouw droompaardje komt echt nog wel!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:24

Fijn dat je er ondertussen alweer zo tegenaan kunt kijken. En wat mooi wat je schrijft over je vader, geweldig als je hem zo ook weer dat plezier kunt gunnen :j

En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de reden waardoor dit niet door ging :j

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:32

Wat naar zeg! Heb je topic stilletjes gevolgd en dacht dat het helemaal goed zou komen en dat dat paard binnen een paar weken bij je op stal zou staan, helaas hele vervelende wending..

Ben wel erg benieuwd waarom de koop niet doorgaat, zou ik ook een pb'tje mogen?

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:48

Ik ben heel erg benieuwd wat de reden is. Zou ik ook een pb mogen? :)

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:10

Ik heb ook meerdere keren gehad dat ik weg was van een paard en uiteindelijk wegens verschillende redenen is dat ook niet door gegaan uiteindelijk heb ik dus mijn paardje gevonden en die was zelfs nog leuker dan alle paarden ervoor :)
Voor jou zou ik kijken naar een leuke sport Haflinger of een welsh d die kunnen ook iets groter uitvallen en je kan er goed mee mennen en rijden

Maar uiteindelijk kom je toch thuis met iets wat je nooit had voorspeld :+

Suuskeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:34

.
Laatst bijgewerkt door Suuskeee op 02-02-22 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

seebensee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:09

_Dominique schreef:
Wat een goeie tip dankjewel! :D

Zit nu stiekem alweer een beetje rond te kijken voor net iets groters. Althans, eentje die me aansprak die groter is dan de planning was. :=

Kijk of google eens naar een quarter horse, quarters zijn niet groot, cool in het kopje, braaf en veelzijdig !!
Zelf zocht ik eigenlijk 4 jaar geleden naar een wat oudere palomino quarter ivm mijn eigen "leeftijd" ;) voor het verwezenlijken van mijn "never ending dream" :D ...... maarja ben nu meer dan zielsgelukkig met mijn 7,5 jarige quartermerrie, zou haar nooit van mijn leven "ooit" hebben willen missen !!

Daarbij komt dat gratis cadeau'tje het verschil in karakter (na het 20 jaar hebben van KWPN'ers) ...... heerlijk !!

Succes met je zoektocht en ik weet als geen ander hoe blij jij zult zijn met jouw ........ paardje <3 <3

horselover22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:10

gewoon heel nieuwsgierig waarom het toch niet door gaat vind het wel jammer voor jou

seebensee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:28

_Dominique schreef:
Nogmaals bedankt! :D

Zal zo even pbtjes beantwoorden en pbtjes sturen.

@Joltsje dit zeiden mijn ouders ook inderdaad. Toch niet zo meant to be als ik dacht.

Wellicht een reden waarom ik de stokmaat nu wel zo groot wil hebben is dat zoals jullie in mijn OP lezen mijn vader een echte paardenman is. Hij was en is echt dolenthousiast en zou zelf graag ook het rijden weer gaan oppakken. Ik heb de paarden van mijn vader nooit gekend, hij heeft ze volgens mij al zeker 40 jaar niet meer. De liefde gaat nooit over en volgens ons is er niks mooier om die passie te delen met je vader/dochter/familielid. Mijn vader is niet kerngezond meer en we hikken er enorm tegen aan, meer downs dan ups. Ik gun het hem enorm. Hiervoor wist ik niet dat hij zelf graag ook weer wilde gaan rijden. Maar na zat gesprekken thuis, hebben we gewoon besloten om voor een groter maatje te gaan. En ik denk, nav meerdere reacties zowel in dit topic als in privé leven, dat dat een goed besluit is. :j Ons droompaard, familiepaard, nieuw gezinslid komt er wel. Het is even zoeken maar ergens loopt hij/zij rond. :D

Lees zojuist dit antwoord ..... kan alleen maar toevoegen/bevestigen zeker als het ook voor je vader is, kijk/zoek informeer je eens naar een quarter /3

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:32

Als eigenaar van een quarter kan ik dat advies alleen maar beamen :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:53

Ik ben geen eigenaar van een quarter, maar mocht je dat overwegen, dan zou ik hem altijd klinisch en rontgen laten onderzoeken. En een 5-paneltest vragen.
Er zijn veel gezondheidsproblemen in dat ras. Helaas.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 17:01

Hier ook hele goede ervaringen met quarters. Geweldige dieren, fijne karakters. :j mocht er hier eentje bij komen voor mijn vriend, wordt dat ook een quarter. Wel sowieso keuren inderdaad.

Ik ben ook wel benieuwd waarom het niet door is gegaan, mocht je het willen delen per pb.

seebensee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 17:18

Wendy schreef:
Ik ben geen eigenaar van een quarter, maar mocht je dat overwegen, dan zou ik hem altijd klinisch en rontgen laten onderzoeken. En een 5-paneltest vragen.
Er zijn veel gezondheidsproblemen in dat ras. Helaas.

heb ik ook laten doen, maar denk sowieso dat dat bij elk ras (of rasloos) aan te bevelen is, als je verstandig bent !! Ga en informeer bij de juiste fokker waarvan de "ouderdieren" getest zijn, want problemen zijn er in heel paardenland als je zoekt !!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 17:29

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:02

Nu je toch wat groter overweegt, zou een draver jullie niet kunnen charmeren? Anders moet je een keertje Ruitje van hier op bokt aanschrijven. Zij schoolt dravers om en kan je helpen een keuze te maken in welk paardje geschikt is voor jullie.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:11

Jeetje wat ontzettend zonde zeg! Ik ben ook wel benieuwd naar de reden, zou ik ook een pb mogen?

Vroeg of laat vindt je je droompaard wel! :j

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:18

Zou ik een pb mogen?

Ik kan als enigste meegeven: jou droompaard komt vanzelf wel op je pad! :j

xdaniqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:26

Stille meelezer hier. Hoe kan het dat dat renpaard het niet meer word? Mag via pb.

Zelf nu ook opzoek naar wat nieuws, en vooral wat jonger dan mijn huidige paard. Lastig hoor, zo'n zoektocht..

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:28

xdaniqueee schreef:
Stille meelezer hier. Hoe kan het dat dat renpaard het niet meer word? Mag via pb.

Zelf nu ook opzoek naar wat nieuws, en vooral wat jonger dan mijn huidige paard. Lastig hoor, zo'n zoektocht..

Zeg dat... en al helemaal als je geen enorm bedrag te besteden hebt -O-

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:31

Zoals Lukasje al zei, neem anders contact op met Ruitje. Ze is heel erg aardig en helpt je heel erg goed met alles. Ik heb zojuist ook mijn draver bij haar gekocht, ze komt hem zaterdag brengen.

xdaniqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:41

Ir1ne schreef:
xdaniqueee schreef:

Zeg dat... en al helemaal als je geen enorm bedrag te besteden hebt -O-

En voor het bedrag wat je dan te besteden hebt is vaak allemaal wel iets mee aan de hand. Zo heb ik nu een hele leuke op het hoog wat in mijn budget valt, maar een kleine chip heeft op de kogel.. Daar ga ik eerst eens kijken of het klikt. En dan verder kijken. Durf ik dat aan of niet..

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:46

ik stuur je even een pbtje :)

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:58

Kom nu pas je topic tegen Do! Wat super leuk dat je een eigen paard mag en het kan delen met je vader *\o/*. Heel jammer dat het renpaard niet door gaat :( Maar ergens loopt hier het perfecte paard voor jullie rond! Nog heel veel succes met de zoektocht :)

Marian_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:10

Eem eigen paard is erg leuk en het zoeken ook.voor bij ons trekpaard hebben wij een 75%fries x 25% schetlander staan ( 140 nu )die is nu twee jaar en een prachige voorbeeld van wat jij zou kunnen kopen/ zoeken .niet te groot stevig en geweldig schattig.mooi zwart.hoe groot het wordt dat weet ik niet. Veel gezellige zoek uren.