Al 2 kijkers gehad. Meerdere geinteresseerden maar ik wil het beste baasje voor Zaf dus laat niet iedereen komen Fenna heeft inderdaad ook naar Zafira gekeken maar dat is het hem helaas niet geworden
Vind het een hele eerlijke beslissing en ik vind de 'alweer te koop / alweer weg / kan je geen bijrijder nemen' reacties een beetje negatief. Je wil voor je paard (en jezelf!) een stabiel iets en laten we eerlijk wezen, bijrijdsters voor pony's in de kleinere maatjes moet je enorm veel mazzel mee hebben en bieden gewoon geen zekerheid.
Chapeau dus dat je die knoop doorhakt! En tot die tijd nog even van elkaar genieten!
Anoniem
Geplaatst: 17-06-17 14:53
Idd knap van je dat je voor je paardje kiest en niet voor jezelf, niet veel mensen kunnen dat. Hopelijk vind je snel een vriendje of vriendinnetje voor Zafira .
Vind de foto er alleen niet zo fijn uitzien als ik eerlijk ben. Het bit zit letterlijk bij haar kaak en haar mondhoeken zijn helemaal opgetrokken/uitgerekt. Op andere foto's die je eerder deelde vond ik het er een stuk fijner en ontspannener uitzien . Maar goed wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Maureen95
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-17 15:34
Zafira was heel druk dus moest soms mijn teugels even iets korter houden heb ook genoeg fotos waarop ze meer ontspannen loopt! Dankjewel Rachelle! Bijrijder vinden is inderdaad heel moeilijk. Mijn eigen bijrijder heeft net een nieuw paard gekocht dus die heeft nu ook minder tijd