Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
betadine schreef:Sjeezes wat 1 persoon toch van ellende kan veroorzaken. Heel erg om zo behandelt te worden. Ik zou proberen om op andere dagen of tijdstippen te gaan als die persoon in de mate van het mogelijke en anders negeren dat kreng ook de valse beschuldigingen. Jij weet dat je niet steelt en dat is het enige wat telt.
Ik zou zelfs durven nieuwe sporen kopen voor haar en in cadeaupapier verpakken en dan schenken waar iedereen bij staat. Je laat natuurlijk het prijskaartje hangen
Maar ik voel me ook een beetje schuldig omdat dit gedoe door mij komt. Tegen de eigenaresse doen ze wel normaal, zij zou in haar eentje zonder problemen op die stal kunnen blijven.Maartje1990 schreef:Meid,dit komt echt niet door jou!!!! Echt waar jij kan hier helemaal niks aan doen. Het is die vrouw die zo schandalig bezig is. En wat heb jij een super euhm... Bijrijdpaardbaas (bij gebrek aan een ander woord haha). Super dat ze je gewoon vertrouwt en het voor je opneemt.... Misschien haar bedanken met een bloemetje? Niet omdat dat moet maar om aan te tonen dat je dankbaar bent?
Ik ga zeker iets doen om haar te laten zien hoe dankbaar ik ben, goed idee!Littera schreef:is dus niet waar. Dit komt niet door jouw schuld! Maak jezelf dat niet wijs.Maar ik voel me ook een beetje schuldig omdat dit gedoe door mij komt.