Haha, dat verhaal van die B pony is té grappig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Suelza schreef:avaluna schreef:Wanneer komt de casus van mijn koekje/snoepje (Romeo); hahahaha; die was gelukkig niet spannend genoeg
Die komt niet... het levert mij ernstig gezichtsverlies op als ik hier moet gaan vertellen dat ik van een B pony ben afgestuiterd, toen ik zonder zadel zat en die pony met de kop tussen de voorbenen ging bokken en vervolgens heel hard achteruit ging lopen waardoor ik met mijn kont in het zand belandde...
avaluna schreef:Suelza schreef:
Die komt niet... het levert mij ernstig gezichtsverlies op als ik hier moet gaan vertellen dat ik van een B pony ben afgestuiterd, toen ik zonder zadel zat en die pony met de kop tussen de voorbenen ging bokken en vervolgens heel hard achteruit ging lopen waardoor ik met mijn kont in het zand belandde...
Maar dat doet hij ook anders nooit; ponylief heeft onder het zadel nog nooit gebokt, hahaha.
Tegenwoordig heeft hij nieuwe schriktraining; rolstoel gaat prima, maar scootmobiel is een monster!

Als je Elise heet, dan zie je in elk voorwerp een potentieel schriktraining item

... die twee ballen in zijn stal ... hoe verzin je het... maar super. ikkedus schreef:Arm arm dier!
Zou het kunnen dat hij een tumor of iets in zijn hoofd heeft. Dat zou de extreme reacties ook verklaren. Een tumor hoeft ms niet eens. Als hij slecht ziet kunnen ook deze reacties volgen.