Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dabi1983 schreef:Hoi hoi
Mijn dochter is juist helemaal niet arrogant en doet niet verwend. Snap ook niet dat daar meteen vanuit gegaan word. Maar goed
De foto's krijg ik er niet op! Zo jammer... had het graag met jullie willen delen.
Mijn meisje gaat elke dag met heel veel plezier er heen. Vrijdag gaat ze haar 1e privé les krijgen en na de zomer vakantie de springcursus in.
Zelf ook voor mijn 11e verjaardag een eigen pony gekregen en die heb ik nog steeds. 
EliseXJoelle schreef:dabi1983 schreef:Hoi hoi
Mijn dochter is juist helemaal niet arrogant en doet niet verwend. Snap ook niet dat daar meteen vanuit gegaan word. Maar goed
De foto's krijg ik er niet op! Zo jammer... had het graag met jullie willen delen.
Mijn meisje gaat elke dag met heel veel plezier er heen. Vrijdag gaat ze haar 1e privé les krijgen en na de zomer vakantie de springcursus in.
Evt kan je mij een pb sturen dan stuur ik mijn mail adres dat ik ze voor je kan uploaden

dabi1983 schreef:Hoi hoi
saddledancer schreef:Ik denk dat mensen die kinderen met een eigen pony 'verwend' of 'arrogant' noemen stiekem een beetje jaloers zijn omdat ze dat zelf nooit hebben gehad, zou me er niet al te veel van aantrekken

.
) , mesten, wei schoonhouden, helpen op de boerderij ed.