Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Dinopino schreef:Bij de aldi heb je regelmatig wildcameras te koop
Klopt,maar dat bereik is te kort.
IJsco_Love schreef:Misschien goedkope gewoon op op hangen en briefjes dat er bewaking is? Dit schrikt meestal gewone mensen al genoeg af.
Doorgewinterde criminelen trappen er niet in dus voor je huis heeft het weinig zin, maar het zal geen inbreker zijn die ongevraagd op je paard gaat rijden....Dus hoop lelijk schrikt het af...Wat erg joh, dat er zomaar iemand op je paard gaat rijdenerg asociaal en ook wel eng, met wat je allemaal hoort tegenwoordig...
gohya schreef:De aanlooproute is vanaf het hek,en de afstand van stal naar hek is behoorlijk groot.De camera moet ik bij de stal ophangen.Daarom wil ik ook een kwalitatieve wildcamera en die heb je voor een honderd of 3 á 4.En hij zal niet op stroom kunnen,moet op zonne energie of accu.Dat er een komt is zeker,kan alleen niet op staande sprong helaas.
Vandaag eens goed de rug bekijken en foto maken die duidelijker is.
gohya schreef:kusvoorjou schreef:Waarom heb je niet direct een camera opgehangen nadat dit gebeurt is als ik vragen mag..
Omdat niet iedereen effe een paar honderd euro uit zijn zak kan halen?
Als ik dat kon hing er allang een camera,en een flutding van een paar tientjes heb je niks aan.