Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inoterry schreef:Mijn kennis vind het prima om 3 kwartier in de bak rond te stappen en over koetjes en kalfjes te praten en dwingt haar verder tot niks. Alleen blijven zitten en dit vanwege de gevolgen die er waren toen ze wel toestond dat er eerder afgestapt werd.
). Tja, veel meer dan dat was het ook niet in 't begin hoor.
Brainless schreef:Inoterry schreef:Mijn kennis vind het prima om 3 kwartier in de bak rond te stappen en over koetjes en kalfjes te praten en dwingt haar verder tot niks. Alleen blijven zitten en dit vanwege de gevolgen die er waren toen ze wel toestond dat er eerder afgestapt werd.
Ik hoop niet dat ik denk wat ik lees.
Inoterry schreef:Alleen blijven zitten en dit vanwege de gevolgen die er waren toen ze wel toestond dat er eerder afgestapt werd.
Chasey schreef:Nou hopelijk heeft dat arme kind niet op de flikker gekregen omdat ze er eerder af ging....
Inoterry schreef:Cowgirl schreef:Volgens mij worden die lessen gewoon grof betaald. Best leuk als je 50 euries in 3 kwartier kan vangen toch.
Of er is ook dwang naar de instructeur. Heeft die haar paard bij die mensen gestald voor een prikkie inruil voor lessen en kan ze op dit moment geen andere stalling betalen? Door alle opmerkingen en vage dingen die TS om een of andere reden niet wil plaatsen stinkt het zaakje gewoon.
Zijn het soms kinderen van bekende nederlanders ofzo.
Dit is werkelijk de meest zinloze reactie tot nu toe. Je komt in elk geval nog niet in de verste verte in de buurt, integendeel. En met dit soort zinloze dingen is het kind echt niet geholpen
czarina schreef:Dit topic is echt enorm wazig.
Je roept de hele tijd dat vanalles geen optie is.
Wil je überhaupt wel tips, want vanalles word van tafel geveegd.
Wij moeten met een heel klein beetje info een verhaal vormen en als we dan geen oeh en aah roepen zijn wij de slechterikken en begrijpen we er allemaal niks van.
Nee natuurlijk begrijpen we het niet..

Inoterry schreef:Mijn kennis vind het prima om 3 kwartier in de bak rond te stappen en over koetjes en kalfjes te praten en dwingt haar verder tot niks. Alleen blijven zitten en dit vanwege de gevolgen die er waren toen ze wel toestond dat er eerder afgestapt werd.
Inoterry schreef:RianneEnzo schreef:Om het zo leuk mogelijk te maken voor het kind haal je haar van het paard af wanneer zij wil, maarja sommige zijn gewoon stront eigenwijs en geven niks om kinderen. Dus ga dan maar gewoon grondwerken met haar en de pony. Laat haar voetballen met de pony, ga haar een les lange lijnen geven, dat is toch les behalve dat ze er dan niet op zit en dan is het ook een stuk minder eng.
Nogmaals, kind er af halen is geen optie. Was het maar zo simpel.
Jolliej schreef:Hmmmm vind het allemaal maar een vaag verhaal, begin er zes over te twijfelen of het allemaal wel waar is. Tips ga ik niet geven want die worden toch niet aangenomen... Kind dwingen om paar die rijden, al had ze het misschien weer leuk gaan vinden na die val kun je het op deze manier vergeten. Die haat paardrijden nooit meer leuk vinden. Ik zou nooit les geven aan iemand die echt niet wil wat de ouders ook zeggen, dikke vinger sorry hoor. Zoeken ze maar een ander.... Wat een belachelijk topic dit, sorry voor me uitspraak hoor, maar dit is echt frustrerend...