Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadiine__x schreef:Mijn les, wauwlaten we zeggen dat mijn instructrice haar handen vol had
![]()
Ik had haar opgetuigd en was erachter gaan lopen in de bak, beetje stappen en poging tot sturen, maar eigenlijk geen idee wat ik precies aan het doen was, pluis idem![]()
Toen kwam mijn instructrice en zij wou graag eerst zelf even voelen wat ze pluis al kende en hoe ze reageerde.
Pluis had daar dus even geen zin inmijn instructrice heeft haar "wakker gewchud" zodat ze lekker voorwaarts was, want pluis ging als een stofzuiger de bak door (neus over de grond en shocken maar)
Nou, toen heeft ze een kwartier opstansig lopen bokken en springen, proberen de bak uit te rennen en 1x viel ze zelfs bijna om van haar eigen gedonder![]()
Daarna had ze door dat dat allemaal geen zin had en begon zich te focussen op de persoon die dingen aan haar vroeg en dat deed ze eigenlijk echt heeel erg goed!![]()
Toen heb ik haar overgepakt en zelf geprobeerd, blijkbaar moest ik er schuin achter lopen om haar eerst wat beter te leren sturen![]()
Dus nu hebben we huiswerk om het sturen verder erin te trainen en haar lekker voorwaarts te houden![]()
En ik weet nu ook HOE! niet geheel onbelangrijk..
En pluis was helemaal moe na de les, drukte maker
Maaikevdk schreef:Leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe ze het gaat oppakken
Eelmo schreef:Nadiine__x schreef:Tja groot baasje he
Haha, dat helpt ook mee natuurlijk! Maar ook in de breedte, zoals ze op die foto oogt, snap ik heel goed dat je er voorlopig liever nog niet opstapt.
Nadiine__x schreef:Oke bedankt!
Ik. Gebruik nooit een sperriem, vind het fijn dat een paard zijn mond open kan doen/kauwen tussendoor.
Maar pluis begrijpt de bedoeling nog niet helemaal en gaat dan met jaar hoofs omhoog en mond open wegrennen, gevolg was dat het bit door de hele mond heen ging niet bepaald vriendelijk![]()
Dus voor nu er maar even aangehangen, zal volgende keer eens kijken of hij wat loser/lager moet