Hudson ( Krack C x Jazz ) 3,5 lekker aan het werk.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 21:33

fluffyfox schreef:
Electra63 schreef:
Wat overdreven om te temmen. Je kan ook een weerwoord (met onderbouwing) geven. Dit is tenslotte een discussieforum. Temmen doe je als er gescholden, gepest of bedreigd wordt, naar mijn mening.
Jouw ervaring is niet zo moeilijk om te vinden, zie je onderschrift ;).

Daarbij is jouw bericht off-topic. Het is helemaal niet nodig om dit te vermelden in dit topic. Beetje sneu voor TS.

Mag je vinden, jouw mening.
Mijn onderschrift heeft niks te maken met mijn ervaring.
Dus omdat ik reclame maak voor een NH bedrijf heb ik geen ervaring met paarden/het inrijden ervan??
Ik vind mijzelf hier gaan verdedigen pas off-topic en echt heel overbodig.
Ik zou mijzelf namelijk niet moeten verdedigen voor mijn mening vind ik.

Sorry, ik bedoeld natuurlijk de inhoud van je profiel. :D ;) .

ivy_power89

Re: Hudson ( Krack C x Jazz ) 3,5 lekker aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 21:39

Waarom zou een ander zich (zoals ts) zich wel moeten verdedigen voor háár mening?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:24

fluffyfox schreef:
Als je kijkt naar de gehele post is hoe jij het nu stelt toch iets minder zwart/wit opgeschreven hoor en heb je tevens niet goed gelezen wat ik schrijf. want ik schrijf juist dat wat ik eruit haal qua beeld is dat de TS absoluut doordacht bezig is.
maargoed dat is het lastige aan online een discussie voeren natuurlijk. hoe leest iemand hetgeen een ander schrijft.
tevens staat er "glans/antiklit"...wederom lezen. (en ik zeg niet dat de TS dat gebruikt, ik zeg dat er mensen zijn die dat doen en het dus niet altijd natuurlijk hoeft te zijn.)

toch sneu dat ditsoort topic vervuiling nodig is. Als je foto's plaatst kan je reacties verwachten. en omdat ik NH doe en inhoudelijk verder niet inga op hoe het paard ingesteld word mag ik dan geen mening verkondigen??

Als het niet goed gelezen is, heb je het allicht niet goed geschreven. Ik lees precies hetzelfde als Babootje.

Daarbij schrijf je exact:
Citaat:
En overigens, mensen die schrijven ja hij glimt dus dit kan niet schadelijk zijn, wel eens van anti klit/glans spray gehoord....

Je insinueert hier gewoon echt serieus dat TS anti-klitspray gebruikt om haar paard te laten glimmen en mensen om de tuin te leiden... Dat vind ik nogal een gewaagde, tevens iets domme insinuatie.

Tevens vind ik meerdere opmerkingen van jou minder respectvol dan de post van R12321 ofzo.

Angela

Re: Hudson ( Krack C x Jazz ) 3,5 lekker aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:37

Moderatoropmerking:
Graag wil ik jullie eraan herinneren dat dit niet de plaats is voor discussies, daar zijn andere plaatsen op Bokt voor. Bij deze dan ook het verzoek om te reageren op de foto's en discussie elders te voeren. Alvast bedankt.