De prinsesjes zonder cap...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:51

Joanne1987 schreef:
Staat alleen tussen aanhalingstekens en verder gaat mijn inziens heel jouw reactie daar niet over, maar dat geheel terzijde

Dan heb je haar post ws niet begrepen, want die verwijst nl juist wél naar hun zogenaamde voorbeeldfunctie :o

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:58

Tja, het is ongelijk verdeeld in de wereld...

Gewone meisjes moeten een cap op hun hoofd.

Sprookjesprinsessen leven in een enorme cap.

Die zullen hun overal aanwezige veiligheid
Of ze willen of niet,
Betalen met vrijheden die alleen voorbehouden zijn aan gewone meisjes. Zoals anonimiteit en privacy...

luxje

Re: De prinsesjes zonder cap...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:07

Gewoon een item op shownieuws :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:23

luxje schreef:
Gewoon een item op shownieuws :')

Ik zag het ook :')

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:38

bigone schreef:
Tja, zal wel in de familie zitten, Beatrix had nooit een cap op behalve bij wedstrijden. En Willem en maxima scheuren ook over de pampa's zonder cap. Moeten ze helemaal zelf weten maar ik vind dat ze dat niet openlijk uit moeten dragen, dus foto van de prinsesjes, gewoon wel een cap opzetten. Wil je ze daarbuiten laten rondcrossen zonder, eigen verantwoording.

Valt wel mee hoor. Willem Alexander heeft op vrijwel alle oude foto's een cap op (nog zo een met elastieken bandje) en als je Beatrix tegenkomt op strand of duin is het ook altijd met cap. In de tijd dat Beatrix nog wedstrijden reed waren caps niet perse normaal om op te doen, die hype is met de jaren gegroeid.
Ik als 12 jarig meisje wilde ook graag op geposeerde foto's zonder cap omdat het mooier is. En verdomt lijken deze meiden nog echt mensen en puber te zijn ook!

ff_stud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:47

gekvanfleur schreef:
Wat een gezeik zeg!! Ik erger me er kapot aan. Voorbeeldfunctie....boehoe.. Voorbeeld voor wie dan? die andere kids die vaak gefotografeerd worden door inter.pers? En wie zijn die kids dan? Mijn kids mogen best even de cap af voor de foto..lekker zelf weten iedereen.

lekker belangrijk idd.....

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:58

Cap op omdat de prinsesjes als voorbeeldfunctie moeten dienen vind ik niet zo zwaarwegend. Ik kan me niet voorstellen dat er kinderen zijn die zeggen 'ik wil geen cap op want de prinsessen hoeven het ook niet'. Ik vind het persoonlijk griezeliger dat ze geen cap dragen tijdens de foto met oog op de kans dat de pony's schrikken van de drukte/flitsers/hetgene dat gebruikt wordt om hun aandacht te trekken.
Maar dat is verantwoordelijkheid van de ouders en dat dat dan net de koning en de koningin zijn moet daarin toch echt niet uitmaken.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 07:23

Ik hoop voor Amalia dat ze niet op bokt zit en dit niet leest. En dan doel ik niet op haar cap.
Kom op, dat meisje is 12 jaar. Ik vind het behoorlijk ontactisch om haar lichaam zo af te kraken.
Je weet hoe onzeker meisjes kunnen zijn op die leeftijd, dus wees een beetje voorzichtig met wat je zegt.

Liever een molliger blij meisje op een pony dan een anorexia prinses!!
Die baby vetjes raakt ze écht wel kwijt, al dan niet met een personal trainer.
Ben het dus helemaal eens met Quote van bovenstaande bokker.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 09:45

dames nu toch.....ik vind het erg dat een meisje van 12 zo ontzettend afgekraakt word.
Zou je dat ook tegen je zusje/nichtje/buurmeisje zeggen als ze trots haar foto kwam laten zien....

Raafsmits heeft gelijk......

ff_stud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:40

RaafSmits schreef:
Ik hoop voor Amalia dat ze niet op bokt zit en dit niet leest. En dan doel ik niet op haar cap.
Kom op, dat meisje is 12 jaar. Ik vind het behoorlijk ontactisch om haar lichaam zo af te kraken.
Je weet hoe onzeker meisjes kunnen zijn op die leeftijd, dus wees een beetje voorzichtig met wat je zegt.

Liever een molliger blij meisje op een pony dan een anorexia prinses!!
Die baby vetjes raakt ze écht wel kwijt, al dan niet met een personal trainer.
Ben het dus helemaal eens met Quote van bovenstaande bokker.

precies!!! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:12

Gatsie wat een vreselijke reacties! :n Is iedereen hier soms ziekelijk jaloers ofzo? Kom op zeg.. :n

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:20

Cap: eigen verantwoordelijkheid.

Het viel me vooral op dat ze ontzettend leuke ponies hebben ;-)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:29

Jennifuur schreef:
Ik vind juist dat ze het heel leuk doen :D Nu ga ik er vanuit dat die meiden vast wel caps van hoge kwaliteit hebben, maar anders was het ook wel weer een mooie PR-stunt geweest van KNHS.

Zag ze een tijdje terug hier in de buurt wel eens op wedstrijd. Geen glitter/glamour, gewoon HH jasje en cap.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 11:20

grappig...noem je in een ander topic iets wat ook maar een beetje afwijkt krijg je het verzoek om weer on topic te gaan, maar hier wordt er inmiddels al gesproken over de klapkuiten van een 12 jarig meisje en over de outfit die ze hebben, terwijl het ging over het al dan niet dragen van een cap en dat mag wel?

vooral de opmerking over het uiterlijk vind ik echt zwaar ongepast maar wel waarschijnlijk leuk plaatjes delen op facebook van hoe erg je tegen pesten bent. Bah.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:30

Babootje schreef:
Jennifuur schreef:

Zag ze een tijdje terug hier in de buurt wel eens op wedstrijd. Geen glitter/glamour, gewoon HH jasje en cap.

En juist dat is wat een kind wilt zijn, net zoals iedereen.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:34

Oh en nog veel erger, er is nu ook een foto van de koning en zijn kinderen bij de McDonalds! Y)(^)
Haha lekker leven en laten leven! +:)+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:38

Moeten ze mooi zelf weten. Snap ook niet zo goed waarom het erg is om even de cap af te zetten voor een foto, doen zoveel mensen. Als ze nou als enigste zonder cap op wedstrijden rondreden was het een ander verhaal geweest. (Niet dat dat mag, maar als voorbeeld )

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:43

Gillbo schreef:
Oh en nog veel erger, er is nu ook een foto van de koning en zijn kinderen bij de McDonalds! Y)(^)
Haha lekker leven en laten leven! +:)+

Heerlijke foto is dat he! Zo lekker gewoon.

Toen ik die foto zag van de meisjes op de pony's dacht ik meteen, wat een leuke pony's zeg! Wat een gezemel over een cap zeg, gadverdamme. Jullie weten toch helemaal niet of ze de buitenrit met of zonder cap hebben gereden? Houd asjeblieft je oordeel voor je. Ik denk dat de meisjes allemaal keurig een cap op hebben.

En voorbeeld functie, pfff. Het zijn ook maar mensen. Ze mogen dan zeker ook niet bij de Mac eten, want stel je voor dat ineens iedereen Mac gaat eten en heel Nederland dik wordt. :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:14

"Nederland massaal aan de klapkuiten dankzij hofleverancier MacDonalds" _O- :)F

Waar is die foto te zien?

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:16

De foto mag vanwege de mediacode niet getoond worden.
Maar via Google kan je hem zo vinden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:17

Bedankt, ga ik even zoeken!

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:25

Pfff waar kun je je druk over maken zeg... Laat ze lekker doen met of zonder cap. Ouders zijn zelf verantwoordelijk voor hun kinderen. Mijn vriend weigert ook om een cap op te doen want dat staat niet stoer. Ik hou van hem en vind het erg jammer maar uiteindelijk is het zijn eigen hoofd en beslissing.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:35

Yaralisa schreef:
De foto mag vanwege de mediacode niet getoond worden.
Maar via Google kan je hem zo vinden.

Op Facebook ook

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 19:38

Ik snap de ophef hiervan niet.
Er zijn genoeg mensen die geen cap dragen en dat is hun keuze