Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ayasha schreef:Ik vind het ook bullsh*t dat ie voor een shoot af kan. En niet omdat dat ding zo eng is want een beetje opgevoed paard gaat daar niet ineens belachelijk op doen. Maar omdat je daarmee dus het beeld bevestigd dat een cap niet hoeft, niet mooi is enz. Ik vind een amazone met een mooie cap op de cover een stuk mooier om te zien dan eentje zonder cap.

Tamara_089 schreef:Las net na aanleiding van dit artikel ook al een "discussie" over caps
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... rijgegeven
Ik vind moet je zelf weten de gevolgen zijn tenslotte voor jezelf...
Eerlijk is wel betrap mezelf er ook steeds vaker op even snel op te stappen zonder cap
. ChanZFries schreef:Wie hier voor en (vooral) tegen is, is duidelijk.
Maar wat is dan jullie mening over de hoedjes bij de hogere niveau's dressuur, geen cap bij (veel (plaatsen) ringrijden, westernwedstrijden enzovoort?
Cerastes schreef:Ik weet niet of het al genoemd is (heb alleen de eerste pagina gelezen en de laatste) maar de verzekering betaald hoogst waarschijnlijk niks uit als er iets gebeurd en je draagt geen cap...
Alle kosten zijn dan waarschijnlijk voor jou...
Cerastes schreef:De kans is echt heel groot dat je zelf opdraait voor alle kosten als je geen cap draagt...zeker als je alleen een basis verzekering hebt.
Bel anders ff je verzekering dan ben je er zo achter.
Ik ken zelf en via via mensen bij wie het dus niet is uitbetaald en zelf duizenden euro's konden betalen.
Dit is al weer 8 jr geleden..zal nu wel nog erger zijn...
MelissaV schreef:Cerastes schreef:De kans is echt heel groot dat je zelf opdraait voor alle kosten als je geen cap draagt...zeker als je alleen een basis verzekering hebt.
Bel anders ff je verzekering dan ben je er zo achter.
Ik ken zelf en via via mensen bij wie het dus niet is uitbetaald en zelf duizenden euro's konden betalen.
Dit is al weer 8 jr geleden..zal nu wel nog erger zijn...
Ik hoef mijn verzekering niet te bellen, want ik weet hoe ik verzekerd ben en bij mij wordt er gewoon uitgekeerd hoor. Hier in België wordt er gewoon uitgekeerd of je nou met een volledig harnas te paard zit of op je slippers zonder cap.