Wanneer hebben jullie voor het laatst zandgehapt ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:08

Vandaag :') had wedstrijd..
Was mijn eerste knhs wedstrijd (op manegepony, ik rijd haar pas 1mnd) Na mn 2e proef wat water gedronken en de pony schrok van het gekraak van het flesje. (Voor mijn eerste proef en tussen de proeven door ook maar toen was er niks aan de hand)
Achteraf hoorde ik dat ze heel bang is en paniekerig word als ze gekraak op haar rug hoort.. Nou weet ik dat iig voor de volgende keer. Heb nu pijn in mijn heup eraan over gehouden.

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Wanneer hebben jullie voor het laatst zandgehapt ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:19

Ongeveer anderhalf jaar geleden voor het laatst...

Ik verveelde me met het uitstappen dus ik ging achterstevoren zitten, dit ging goed tot de kudde uit de wei kwam galloperen en paardlief daarvan schrok...

Na ongeveer twee of drie galopsprongen achterstevoren lag ik er al naast :+

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:20

2 weken geleden (paardlief maakte carrièreswitch naar rodeopaard) , de week ervoor ook nog (paard bokte net voor afzet voor een sprong) :Y) En daarvoor is het ook nog maar 3 maand geleden (iets heel vreemds met hersenschudding tot gevolg), daarvoor 2j geleden (gebroken pols) :j

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:22

Vorige week. Al ging ik nu eens niet head first :+

Er zaten 2 steekbeesten onder haar deken waardoor ze eerst steigerde en daarna bokte. Toen gleed ik er heel soepel af..

Dustypower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:29

Ik vrijdag in de spring les. Hij was de hele les al wat op gefokt en springerig. Toen kwam er van achter een paard in galop. Hij sprong 1 meter de lucht in met 4 benen.toen hield ik me nog redlijk en toen kwam er nog een bok. En kwam de grond erg kort bij. Vandaag nog erg pijn in mijn schouder en bijna elke spier maar voor de rest gaat het wel goed

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:39

Vorig jaar juli. Paard raakte om de één of andere reden in paniek in het bos en galoppeerde volgas richting huis. Op een haakse bocht in het ruiterpad raakte hij me kwijt. De volgende dag ben ik gewoon gaan werken maar voelde me eigenlijk steeds slechter (duhhh met een hersenschudding achter een computer gaan zitten) en ze hebben me naar huis gestuurd :+

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:48

Woensdag, was in de bak de Shet aan het longeren, toen mijn vader kwam die mij uitdaagde erop te gaan zitten (al jaren niet meer op gezeten, te groot) dus dat deed ik.. Pony vond het minder leuk. Onverwachtse bokpartij (pony stond ook nog los whaha) dus ja. Maar viel niet laag gelukkig, dus het enige wat ik had was de slappe lach :+

Jarmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 13:00

Afbeelding

Telt stilstaand er af vallen ook? :+

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 13:03

Een week of 5 geleden. Ging met paard en al onderuit. Dagen erna goed last va spierpijn gehad. Paardje had gelukkig helemaal niet.

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 08:27

Mijn laatste keer was vorige week zaterdag nog. Paard weigerde voor een hindernis (wat ik niet had verwacht dus met beetje te veel vertrouwen erop afgereden), sprong toen weg en toen stond ik ernaast. Dus ja niet echt zandgehapt, was een mooie val :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 08:31

2 dagen geleden :+

Ik wilde even zonder zadel rijden, dus ik stap op het blok en probeer mijn been erover te doen, maar mijn andere voet zat te ver naar de rand van het blok waardoor deze kantelde en ik eraf viel _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 08:34

Haha wat een verhalen hier!
Mijn laatste keer was afgelopen meivakantie (als ponykamp leiding)
Wilde over een greppeltje springen, dat doen we vaker en vinden de meesten erg leuk. Er lag een klein plasje in de greppel en een klein boonstammetje. Mijn paard ging echt 3 meter de lucht in voor mijn idee enn dan ook nog eens heel ver! Ik werd zo face first voorover gelanceerd in het mos! Dus ik viel niet zo hard haha!
Die keer daar voor was alweer iets van 5 jaar geleden!