Ik heb er vandaag voor de tweede keer opgezeten aan de longe, nul spanning. Daarna wel erg moe hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en de schimmel & die andere voor mijn vriend.
Maxime_Dokus schreef:hooii,
We zijn op stal Jimmy aan het inrijden. Het is een apploosa hengst. Alleen hij is pas 1,5 jaar jong. Het gaat erg goed maar ik vindt hem toch wel te jong.
seriously??
zelmago4it schreef:http://myalbum.com/album/LNm5sGPhr3gc
Hier de foto's van mijn jonkies![]()
De bruine staat nou thuis, en gaan we binnenkort mee aan de slag. Als zij braaf is met longeren ed. kruipen mijn vriend of ik er zelf de eerste keer op (wat ik wel verwacht) als ze daar al heel moeilijk mee zijn brengen we haar toch even weg.
De vos en de schimmel komen dit najaar naar huis. Dit is een tweeling (uit embryospoeling) van Harley VDL x Zirocco Blue VDL. Moeders was niet zo'n schatje, en dochterlief, de vos, heeft daar toch wel veel trekjes van. Grote broer, de schimmel, lijkt een stuk makkelijker.
Zij staan met z'n 3e in een grote groep in Frankrijk, er is nog een kind van Corland x Salamon. Geen foto van helaas, maar zij is waarschijnlijk ook heel makkelijk.
Ze worden dit jaar 2.
Hier gaan we volgende winter mee aan de slag. De vos is voor mij ( ze is zoooo gaaaf) en de schimmel & die andere voor mijn vriend.
De moeders van deze knappe kinders hebben we helaas niet meer. De Zirocco was echt te moeilijk, en is daarom verkocht. De Salamon, Bloem is dit jaar een aantal weken na het krijgen van haar veulen helaas gestorven aan koliek
pradadaan schreef:Maxime_Dokus schreef:hooii,
We zijn op stal Jimmy aan het inrijden. Het is een apploosa hengst. Alleen hij is pas 1,5 jaar jong. Het gaat erg goed maar ik vindt hem toch wel te jong.
Ik hoop dat dit een heel flauw grapje is
pradadaan schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt belachelijk dat je dat doet. Al zegt een eigenaar dat tegen je, nee zeggen is ook een optie. Juist nu inrijden omdat hij nog niet volgroeid is? Vooral doen! Als hij 5 jaar oud wordt vind ik dat erg knap. De eigenaar zou wel enorm gek op dat beestje zijn zeg

lindamusters schreef:zelmago4it schreef:http://myalbum.com/album/LNm5sGPhr3gc
Hier de foto's van mijn jonkies![]()
De bruine staat nou thuis, en gaan we binnenkort mee aan de slag. Als zij braaf is met longeren ed. kruipen mijn vriend of ik er zelf de eerste keer op (wat ik wel verwacht) als ze daar al heel moeilijk mee zijn brengen we haar toch even weg.
De vos en de schimmel komen dit najaar naar huis. Dit is een tweeling (uit embryospoeling) van Harley VDL x Zirocco Blue VDL. Moeders was niet zo'n schatje, en dochterlief, de vos, heeft daar toch wel veel trekjes van. Grote broer, de schimmel, lijkt een stuk makkelijker.
Zij staan met z'n 3e in een grote groep in Frankrijk, er is nog een kind van Corland x Salamon. Geen foto van helaas, maar zij is waarschijnlijk ook heel makkelijk.
Ze worden dit jaar 2.
Hier gaan we volgende winter mee aan de slag. De vos is voor mij ( ze is zoooo gaaaf) en de schimmel & die andere voor mijn vriend.
De moeders van deze knappe kinders hebben we helaas niet meer. De Zirocco was echt te moeilijk, en is daarom verkocht. De Salamon, Bloem is dit jaar een aantal weken na het krijgen van haar veulen helaas gestorven aan koliek
Goh onze zirocco's hebben veel weg van elkaar zeg! De vos lijkt ook een best grote kaak te hebben op die foto en die schimmel heeft ook echt precies de benen van de mijne! Grappig om te zien! Bij andere nakomelingen zie ik de vergelijking veel minder
Die vos word ook een behoorlijke dame hoor! ze is altijd al de grootste van de groep geweest, maar wel heel slank en fijn gebouwd. De schimmel is al echt een hengst, heel groot en fors gebouwd, maar niet lomp. Ik heb eigenlijk ook nog niet echt vergelijkbare halfbroers/zussen gezien
Maar ik kan niet wachten tot ze naar huis komen!!
zelmago4it schreef:lindamusters schreef:
Goh onze zirocco's hebben veel weg van elkaar zeg! De vos lijkt ook een best grote kaak te hebben op die foto en die schimmel heeft ook echt precies de benen van de mijne! Grappig om te zien! Bij andere nakomelingen zie ik de vergelijking veel minder
Wat grappigDie vos word ook een behoorlijke dame hoor! ze is altijd al de grootste van de groep geweest, maar wel heel slank en fijn gebouwd. De schimmel is al echt een hengst, heel groot en fors gebouwd, maar niet lomp. Ik heb eigenlijk ook nog niet echt vergelijkbare halfbroers/zussen gezien
Maar ik kan niet wachten tot ze naar huis komen!!
hieronder nog een paar foto's van mams![]()
http://myalbum.com/album/m9jpZP06ISHu