Geen dag spijt van gehad.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

josewoos schreef:Ik kan ook lid worden van de club 'ik hou niet van vossen...'
En ook gelders vind ik niks en wat staat er op stal? Juist.....![]()
[ [url=m/Qx5wai.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uwbFa0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zag hem en was verkocht, liefde maakt blind zeggen we dan maar
NatasjavE schreef:Poehee,...de meeste Tuigpaarden zijn niet zo groot.
Maar ik vindt hem super leuk.

(mag even ego doen van zichzelf)
chantalnadia schreef:Hij wordt nog wel eens gehaat op stal, omdat hij een tuiger is, en dat merk je toch wel hoor hahaha, maarja, meer paard voor mij over![]()
Het is namelijk een echte schat en nageeflijk rijden gaat nu ook al goed terwijl hij tot een halfjaar geleden alleen mende
Edit; ben zelf trouwens 1.72
NatasjavE schreef:chantalnadia schreef:Hij wordt nog wel eens gehaat op stal, omdat hij een tuiger is, en dat merk je toch wel hoor hahaha, maarja, meer paard voor mij over![]()
Het is namelijk een echte schat en nageeflijk rijden gaat nu ook al goed terwijl hij tot een halfjaar geleden alleen mende
Edit; ben zelf trouwens 1.72
Gehaat omdat ie een Tuiger is?
Ze moesten er maar eens op gaan zitten. Ze zijn eerder te nageeflijk dan te stug is mijn ervaring.
Ik kwam deze laatst ook al eens tegen. Wat was zijn afstamming ook al weer.(ik weet het niet meer)
Hij lijkt mij redelijk klassiek en dus veel Gelders bloed te hebben.
Ik heb een schimmel, een hoop mensen die dat ook absoluut niet zouden willen
Dus ik zie het "probleem" niet zo?

dormy schreef:Ik ben ook de trotse eigenaresse van een "spuuglelijke" vos. Ach en er mankeert nog veel meer aan, ze is namelijk ook nog eens veel te klein en heeft een lelijk hoofd. Als ik sommige mensen moet geloven haha. Toegegeven, ik vond vos vroeger ook niet bijzonder mooi. Maar Aisha heeft echt mijn hart veroverd met haar uitstraling. Zowel zomers als 's winters is ze mooi: in de zomer krijgt ze allemaal appeltjes en in de winter is ze een wat donkerdere tint vos.
[ Afbeelding ]
(ik ben 1.80m en ben zelf van mening dat het wel mee valt "hoe klein" ze is).
~Je zegt spuuglelijk
Ze heeft juist een heel mooi hoofdje en ik vind jullie een erg leuke combinatie !