Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StalNollie schreef:de echte liefhebber belt, dan ben je gewoon niet oprecht geïnteresseerd.
ik word het zo beu al die berichten van wat moet ie kosten en vervolgens hoor je niks ( en nee wij vragen zeker niet de hoofdprijs verre van zelfs).

StalNollie schreef:maar dat ligt wellicht ook wat ik verkoop. aan de adv kun je al wel zien dat hij niet in duurdere prijsklasse valt (even voorbeeld)
(maar wellicht een tip voor mijn op erbij te zetten lagere prijsklasse)
StalNollie schreef:nou vaak kun je heus wel zien aan de adv afstammeling en wat paard kent in wat voor opgave hij valt.
en heeft niks met arrogantie te maken zo iets hoor?

Abercrombie schreef:Yvank, dat dus.
Vaak is het ook nog eens zo, dat als je het paard zoooo super gaaf vind en er staat geen prijs bij, dan moet het wel een hele dure zijn. Want de meeste gave beesten zijn niet te betalen
Ik hoop voor dat paard dat hij echt goed terecht gaat komen. Abercrombie schreef:anneliesdj schreef:Dat is gewoon een paard met lichamelijke problemen, zielig
Moet haast wel inderdaad.
StalNollie schreef:de echte liefhebber belt, dan ben je gewoon niet oprecht geïnteresseerd.
ik word het zo beu al die berichten van wat moet ie kosten en vervolgens hoor je niks ( en nee wij vragen zeker niet de hoofdprijs verre van zelfs).
cherell0 schreef:StalNollie schreef:de echte liefhebber belt, dan ben je gewoon niet oprecht geïnteresseerd.
ik vind het nogal kort door de bocht .
ik ben autistische maar ook de enige "paarden fan" in de fam.
ik heb grote moeite met bellen omdat ik dan alles vergeet en niks oppik .
(ik heb alles wel gehoord etc. en denk het te kunnen onthouden , maar zodra ik ophang is het net of het nooit is gebeurt en weet ik totaal niet meer waar het over gegaan is en herinner ik me van alles wat ik nog had moeten zeggen/vragen ).
dat betekend zeker niet dat ik onkundig ben of ongeïnteresseerd !
en een ander laten bellen heeft dus geen zin gezien ze totaal niet bekent zijn met paarden (dan kan ik wel leuk een vragenlijst geven of info over de pony die te koop staat , maar dan komt er nog niets van terecht zo heeft de ervaring geleerd) .
op de email kan ik dingen rustig overdenken en laten bezinken en dus de juiste reactie geven en ook daar tijd insteken om het juist te doen .(zelfs dan vind ik het lastig detail en hoofdpunten te onderscheiden)
*en nee je hoeft zeker niet tegen mij te zeggen dat een "gehandicapte" geen paard zou mogen hebben .
dat heb ik namelijk al vaak genoeg gehoord en is totale onzin ! * (niet persoonlijk , meer algemeen bedoeld)
overigens vraag ik nooit alleen naar de vp. en laat ik altijd weten als ik "afhaak".
martine0503 schreef:In een advertentie kan je nooit alles neer zetten. Onmogelijk. Er zijn altijd vragen.