Of heb je er nog eentje?
Laat maar zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....
Ze kan ook heel goed de bitch uithangen hoor
Eigenwijze shetlander he

Ze liep echt de hele tijd in beeld/'in de weg'
Ze raakte het blok aan, schrok zich toen dood en galoppeerde naar de andere kant van het land, juustem
Eigenwijze kop heeft ze toch he
Heerlijk beest.
Misschien een nieuw 'slachtoffer'?
Heeft al een keer keihard tegen m'n hand aan getrapt omdat ze ineens weg ging galopperen&bokken, hand gekneusd
Plus dat ze nog maar 2 is haha! 
Ik zal maar niet teveel praten en maar gewoon wat foto's laten zien & ik heb een filmpje in elkaar gezet, zodat jullie kunnen zien hoe het gaat 

Geen mega groot bos, maar het ligt echt recht achter waar Luna staat & het is groot genoeg om je met een normale buitenrit te vermaken! 
Anders had ik die er allang achter gedaan nu, wel iemand voor de zekerheid mee laten gaan, maar ik denk dat ze het helemaal prima vindt. Maar helaas dus... Die krengen zijn duur
Hou m'n ogen wel goed open voor leuke 2e handsjes, maar is maar net geluk hebben als er eentje in zo'n mini maat en een betaalbare prijs aangeboden wordt
Ik denk dat ze écht klaar is voor meer, dus een karretje, maarja helaas zijn die zo duur
Maar ik ben weer trots!

Zij willen waarschijnlijk meebetalen, omdat dat kindje er dus door kan 'rijden', en als je een beetje aanbiedingen/2e hands zoekt, hoeft het allemaal niet zo duur te zijn. Dus hopelijk heeft Luna binnenkort een kleine amazone
Zadeltje is helaas wel te groot, maar Luna is dan ook erg klein.. Even kijken voor een kleiner formaat, dat gaan we allemaal uitzoeken, maar voor nu die paar rondjes stappen kon het echt geen kwaad. Rijbroek en rijlaarzen krijgt de kleine dame ook. Echt te schattig gewoon!
Zelfs balkjes gestapt etc. Meisje vond het super leuk en Luna liet het allemaal gewoon gebeuren