De meeste mensen weten dan toch wel dat je het niet af laat gaan op een paar honderd euro...
Ik ben ook nooit bot, maar als ik helemaal weg van een dier ben(nog niet vaak voorgekomen, die zijn meestal ver boven budget dus daar kom ik al niet) laat ik dat niet duidelijk merken
Als het paard me niet aanstaat zeg ik ook altijd dat hij me niet past
Dat is de netste oplossing denk ik

)
) En ik ben tot op heden altijd keurig behandeld bij handelsstallen en altijd paardjes gehad die voldeden aan mijn eisen en aan de omschrijving van de handelaar (zonder extra minpunten..)
Op dat moment was ik zo onderste boven dat ik niets anders kon zeggen dat ik het zou overleggen met manlief....telefoonnummer genoteerd door die meneer, en halfuurtje later belt mevrouw...meneer dacht ik hem niet goed had begrepen (ik dacht dus merrie + veulen daar naartoe en hun zouden dan kijken wat er zou gebeuren als moeder en dochter gescheiden zouden worden) het werd nog gekker....Ze zuden mijn merrie hier laten keuren en dan alleen de merrie 2 weken meenemen, om dan te kunnen zien of ze last had van verlatingsangst, dit ivm dat ze zelf nog een paardje hadden en deze onafhankelijk van elkaar meekonden voor een buitenrit
... is er een zadel bij die haar zal passen