melody7 schreef:Maar voor 100€ heb je geen fatsoenlijk zadel wat nagekeken is door een zadelmaker neem ik aan..
Ik was minimaal 800€ kwijt bij alle zadelmakers die ik gesproken heb. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad, verzorgpony en ik zijn er allebei flink op vooruit gegaan
Ik heb vorige week een zadel verkocht voor 40 euro. Prima zadel niets mee aan de hand en voor de verkoop heb ik hem laten na kijken door de zadelmaker. Het zadel lag alleen maar in de weg in de zadelkamer. Maar het was geen duur merk zadel en het was een 16 inch wat blijkbaar haast niet te verkopen is. Je moet soms gewoon geluk hebben, de vrouw die hem kocht was er erg blij mee. (ze heeft er ook de zadelmaker na laten kijken)
Ik vind wel inderdaad dat bijrijders een bijdrage kunnen leveren. En als je er al geen geld voor vraagt kunnen ze tenminste een keer een koop doen aan een zak voer, nieuw hoofdstel (mocht het toe zijn aan een nieuwe) of zo iets. Als je er wel geld voor vraagt vind ik dat je het meeste zelf wel moet hebben.