Wat een leuk initiatief! Ook echt super leerzaam! Ben heel benieuwd naar het filmpje nageeflijkheid. Je hoort namelijk zo ontzettend veel verschillende dingen.
amado7 schreef:Wat een leuk initiatief! Ook echt super leerzaam! Ben heel benieuwd naar het filmpje nageeflijkheid. Je hoort namelijk zo ontzettend veel verschillende dingen.Klopt, en mijn manier zal ook een van de vele zijn, maar ik ga het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen
Ja, dat viel me ook al op, had me juist zo verheugd op dit topic met geregeld no-nonsense filmpjes/aanpak.Juist zo'n leuk en nuttig initiatief!
Klopt, ik heb het alleen te druk gehad, en weer een paardwissel(krijg er een wiplash van), wil het wel weer gaan oppakken, maar heb geduld
Lillith24 schreef:ik heb ook gestemd maar mischien domme vraag wat is harnachement?Je tuig, dus, zadel, hoofdstel etc.
Zijn er nog plannen om dit topic weer op te pakken Joolien? Ik kon het erg waarderen en met mij een heleboel andere bokkers.
Ja het staat helaas nu even on hold, maar ik ga weer even kijken voor wat filmpjes. Maar heb even geduld hoor