Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en meneer vind dat een prima baantje zo op zijn oude dag. 
ze wordt 4 x per week bereden(dressuur,bosritjes),gaat regelmatig mee naast de fiets en er wordt nog mee gemend.Gister nog en daar had ze energie voor 10. Hopelijk gaat ze nog een aantal jaren mee.Ze leert me nog erg veel als ruiter en als mens

)

) En ze heeft de hele dag ruwvoer tot haar beschikking, ook snachts op stal een krat ruwvoer, en als ontbijt een kilo biks.

Als ik foto's zie, merk ik dat ze er wat ouder begint uit te zien, maar in de omgang, het rijden of qua gezondheid merk je er niets van. Ik hoop dat het nog even zo blijft. 
XxJustinexX schreef:Nou mijn paardje is deze zomer flink aangekomen op het land (wat wil je ook van fulltime manege werk naar afbouwen en lekker het land op) En ze heeft de hele dag ruwvoer tot haar beschikking, ook snachts op stal een krat ruwvoer, en als ontbijt een kilo biks.
Nu het kouder begint te worden zie je al gauw dat mevrouw weer af begint te vallen, wij geven haar nu de slobbermash van Pavo en ze glimt heel erg en blijft nu mooi steeds op 1 gewicht! Dus daar gaan we van de winter lekker mee door om de slobber bij te voeren! Want ze staat nu nog wel buiten, maar niet meer op gras maar gewoon in de bak. Dus het gras valt weg en ze krijg van de rest van het voer gewoon dezelfde hoeveelheden. We gaan het zien hoe dat uitpakt bij haar!
) ofzo dacht ik