sorry maar hier is geen redden aan.. Koop hem als je je zinnen er toch al op hebt gezet. Ik zal de eerste zijn in een volgend klaag topic over de pony om eigen schuld dikke bult te roepen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sallandval schreef:Ach joh, Spekenham... de juiste pony komt vast wel op jullie pad.
spekenham schreef:nou idd bij ons geen schimmels meer heb er genoeg gehad en in de winter hebben wij niet de goede mogelijkheden om ze goed schoon te houden en als er toch genoeg te koop staan waarom dan voor een schimmel gaan , ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat daar zo op gereageerd wordt.
Xpinoxx schreef:Waarom zou TS wel voor een schimmel moeten gaan als ze aangeeft dat ze niet de mogelijkheden heeft deze in winter goed schoon te houden? Ik heb zelf een schimmel en vind het ook niet handig in de winter in combinatie met wedstrijden en altijd maar dat wassen. En daarbij is gewoon ''ik wil geen schimmel'' toch TS haar eigen keuze? Net als dat ze uiteindelijk zelf de keuze maakt de Z2 pony wel of niet te kopen en het dan haar eigen verantwoordelijkheid is.
Het is een risico, maar als je je daar goed van bewust bent kan het ook een goede kans zijn.
Xpinoxx schreef:Waarom zou TS wel voor een schimmel moeten gaan als ze aangeeft dat ze niet de mogelijkheden heeft deze in winter goed schoon te houden? Ik heb zelf een schimmel en vind het ook niet handig in de winter in combinatie met wedstrijden en altijd maar dat wassen. En daarbij is gewoon ''ik wil geen schimmel'' toch TS haar eigen keuze? Net als dat ze uiteindelijk zelf de keuze maakt de Z2 pony wel of niet te kopen en het dan haar eigen verantwoordelijkheid is.
Het is een risico, maar als je je daar goed van bewust bent kan het ook een goede kans zijn.