Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amable schreef:Jeetje mensen, het is belachelijk wat deze gozer doet, maar om hier nou ook nog een onderlinge ruzie van te gaan maken?! Gebruik aub je verstand en zie in dat Apple gelijk heeft. Hij is niet veroordeeld en zelfs al heeft hij bekend, dan nog is hij niet schuldig tot zijn onschuld is BEWEZEN. En dat is het nog niet. Daarbij, oog om oog, tand om tand werkt niet in nederland, hoe graag je ook zou willen. Laten we het nou eerst allemaal aan de juiste instanties overlaten. Stel nou dat hij een vriend in bescherming neemt... Zij kunnen uitzoeken of hij werkelijk schuldig is of niet. En mocht hij nou echt met een te lage straf ervanaf komen dan kunnen we hem nog altijd daarna lynchen
Amable schreef:Daarbij, oog om oog, tand om tand werkt niet in nederland, hoe graag je ook zou willen. Het rechtssysteem helaas ook niet.
Laten we het nou eerst allemaal aan de juiste instanties overlaten. Stel nou dat hij een vriend in bescherming neemt... Als ik zulke vrienden had, nam ik ze niet in bescherming en waren het mijn vrienden niet !
Zij kunnen uitzoeken of hij werkelijk schuldig is of niet. En mocht hij nou echt met een te lage straf ervanaf komen dan kunnen we hem nog altijd daarna lynchen
BartVB schreef:Sherwood heeft overigens een ban van 3 dagen. Ze was goed op de hoogte van het feit dat we het niet op prijs stellen dat ze de naam bekend maakte en deed dat toch tot 3x toe. Volgende die de naam plaatst of via PB verspreid kan een langere ban verwachten. We gaan het recht niet in eigen hand nemen, al helemaal niet als we dan telefoonterreur gaan plegen richting zijn gezin/huisgenoten