Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kuzzz_4_you

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:03

dit moet ook niet op ruzie uitlopen nergens voor nodig maar hier moet niet licht over gedacht worden
en dat die gast zo het slachtoffer is inplaats van de paarden

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:03

Jeetje mensen, het is belachelijk wat deze gozer doet, maar om hier nou ook nog een onderlinge ruzie van te gaan maken?! Gebruik aub je verstand en zie in dat Apple gelijk heeft. Hij is niet veroordeeld en zelfs al heeft hij bekend, dan nog is hij niet schuldig tot zijn onschuld is BEWEZEN. En dat is het nog niet. Daarbij, oog om oog, tand om tand werkt niet in nederland, hoe graag je ook zou willen. Laten we het nou eerst allemaal aan de juiste instanties overlaten. Stel nou dat hij een vriend in bescherming neemt... Zij kunnen uitzoeken of hij werkelijk schuldig is of niet. En mocht hij nou echt met een te lage straf ervanaf komen dan kunnen we hem nog altijd daarna lynchen Knipoog

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 00:05

Amable schreef:
Jeetje mensen, het is belachelijk wat deze gozer doet, maar om hier nou ook nog een onderlinge ruzie van te gaan maken?! Gebruik aub je verstand en zie in dat Apple gelijk heeft. Hij is niet veroordeeld en zelfs al heeft hij bekend, dan nog is hij niet schuldig tot zijn onschuld is BEWEZEN. En dat is het nog niet. Daarbij, oog om oog, tand om tand werkt niet in nederland, hoe graag je ook zou willen. Laten we het nou eerst allemaal aan de juiste instanties overlaten. Stel nou dat hij een vriend in bescherming neemt... Zij kunnen uitzoeken of hij werkelijk schuldig is of niet. En mocht hij nou echt met een te lage straf ervanaf komen dan kunnen we hem nog altijd daarna lynchen Knipoog

Ik ben erbij geweest dat de technische recherche het sporenonderzoek deed en er zat mest onder zijn schoenen.Hij heeft inmiddels bekend!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:05

Heb inmiddels een PB van Kuzzz-4-you gekregen waardoor we elkaars standpunten weer wat beter naar waarde weten te schatten Knipoog.

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:05

Hoe kan ie nou een vriend in bescherming nemen als ie zo goed als op heterdaad betrapt is?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 00:06

Apple schreef:
Heb inmiddels een PB van Kuzzz-4-you gekregen waardoor we elkaars standpunten weer wat beter naar waarde weten te schatten Knipoog.

Lovers OK dan!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:07

Amable schreef:
Daarbij, oog om oog, tand om tand werkt niet in nederland, hoe graag je ook zou willen. Het rechtssysteem helaas ook niet.
Laten we het nou eerst allemaal aan de juiste instanties overlaten. Stel nou dat hij een vriend in bescherming neemt... Als ik zulke vrienden had, nam ik ze niet in bescherming en waren het mijn vrienden niet !
Zij kunnen uitzoeken of hij werkelijk schuldig is of niet. En mocht hij nou echt met een te lage straf ervanaf komen dan kunnen we hem nog altijd daarna lynchen Knipoog

Now your talking !! Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:09

Sherwood heeft overigens een ban van 3 dagen. Ze was goed op de hoogte van het feit dat we het niet op prijs stellen dat ze de naam bekend maakte en deed dat toch tot 3x toe. Volgende die de naam plaatst of via PB verspreid kan een langere ban verwachten. We gaan het recht niet in eigen hand nemen, al helemaal niet als we dan telefoonterreur gaan plegen richting zijn gezin/huisgenoten Scheve mond
Laatst bijgewerkt door BartVB op 08-12-03 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:12

Daarom zeg ik, stel nou...
Ik geloof ook dat hij schuldig is, maar ook als iemand bekend kan het nog best wel ooit voorkomen dat er een andere reden is waarom hij bekend. Er zijn gewoon speciale instanties die dat helemaal nazoeken, en daarom het onderzoek afwachten.

kuzzz_4_you

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:13

bart heeft gesproken
en toen werd het stil amen

okee baas

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:28

Citaat:
Volgende die de naam plaatst of via PB verspreid

Ik wist niet dat P.B.'s ook gecontroleerd werden?

kuzzz_4_you

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:30

ik denk ook niet dat PB gecontroleerd worden maar sherwood zette erbij wil je het adres stuur mij een PB en dan zou ze het adres sturen
ik denk dat het zo is gegaan lees maar terug

dit alles van sherwood is al weggehaald
Laatst bijgewerkt door kuzzz_4_you op 08-12-03 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:33

Nou laten we maar hopen dat het afloopt zoals de meeste paardenliefhebbers zouden willen. Een vette straf, en het liefst zonder TBS... Boos!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:02

Apple heeft gelijk hoor. Ook al is men hier druk mee bezig en zou men graag alles er aan kunnen doen, toch moet men ook blijven opletten dat er mogelijk nog een ander is die hier en daar toeslaat.
Helaas is het dus werkelijkheid. Met deze dader zal het dus ook niet afgelopen zijn helaas.
Maar elke dader van de straat zou idd heeeeel fijn zijn.
Sterkte hoor flair en nirvana (en vindster)

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:05

Dit schaadt de zaak meer dan het goed doet

Dit is nu de grote reden waarom wij niet alles in het openbaar hebben staan op ons forum
Emotionele reacties kunnen voor domme en ondoordachte acties leiden.

Laat FlairS even haar gang gaan en ze zal ons heus berichten hierover
Ze houdt ons ook op de hoogte en ook Henk ter Napel
Idereen doet nu wat die kan
maar wel via de gebruikelijke weg

Ik vind de reacties wel begrijpelijk
van mij mogen ze ooK &^&^%$^)*(&*^_(*
Maar blijf rustig allemaal anders schaadt het de zaak alleen maar.

Verder als je nu de adrenaline naar het hoofd stijgt verzamel maar wat handtekeningen voor ons

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:10

BartVB schreef:
Sherwood heeft overigens een ban van 3 dagen. Ze was goed op de hoogte van het feit dat we het niet op prijs stellen dat ze de naam bekend maakte en deed dat toch tot 3x toe. Volgende die de naam plaatst of via PB verspreid kan een langere ban verwachten. We gaan het recht niet in eigen hand nemen, al helemaal niet als we dan telefoonterreur gaan plegen richting zijn gezin/huisgenoten Scheve mond

je hebt helemaal gelijk! (serieus)
Waar gaan we nou toch met zijn allen heen zeg???

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:15

nou ik vind het helemaal toppie dat hij bekend heeft, nu kunnen ze tenminste daadwerkelijk een proces in gang zetten!!!! OK dan!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:18

Wat goed joh...ik zit helemaal te stralen achter de pc Haha!
Goed joh OK dan!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 09:24

Dierenmishandeling
Heiloo, zondag 7 december 2003. Een getuige die vanmorgen omstreeks 08.15 uur paarden wilde gaan verzorgen in een stal ontdekte dat er een vreemde man aanwezig was. De man vluchtte bij het zien van de getuige. Omdat er in Heiloo en omgeving de afgelopen maanden sprake is geweest van seksueel misbruik van merries sloeg de getuige alarm. De getuige verstrekte de politie een signalement. Kort hierna kon er een man uit Heiloo worden aangehouden die hieraan voldeed. Hij heeft inmiddels toegegeven de bewuste merrie te hebben aangerand. Een dierenarts heeft het paard onderzocht en constateerde een lichte zwelling van het geslachtsdeel. Het onderzoek wordt voortgezet.

Bron www.heiloo online.nl politieberichten

Bergje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:29

Jee, dit is echt erg!!
Ik hoop echt dat dat vieze mannetje zijn beschermde leventje vaarwel kan kussen en eens goed aangepakt gaat worden.
HElaas vallen zulke types vaak in herhaling (is natuurlijk al gebleken) dus het enige dat helpt is TBS in een gesloten inrichting..

Als ik die kerel bij mijn merrie tref (ik sta ook in de buurt van Heiloo)steek is dus echt een mestvork in zijn reet...!

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:33

Hoe ziek kun je zijn.....
Ik hoop dat hij veroordeeld word(een enkeltje Pieter Baan lijkt me wel wat)....
En ik wil Nirvana S ook veel sterkte wensen want het lijkt me een vreselijke ervaring als iemand op deze manier aan je paard zit,kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
Hou ons op de hoogte....

Groeten Carry

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:40

Griebels: waarom wil je dat die man geen TBS krijgt?

Juist wel! 'Genees' hem maar van die P@#%*(@#*%&@(#%))((& de kans dat ie niet levenslang in de bak gaat is 100% en dan heb ik liever dat ie genezen weer vrij komt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:44

TBS is een ander woord voor, we houden je net zolang binnen als wij willen....... kan dus levenslang zijn

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:53

en dat is nog een goede reden om hem TBS te geven vind ik Lachen

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 11:00

gijsenkim schreef:
TBS is een ander woord voor, we houden je net zolang binnen als wij willen....... kan dus levenslang zijn

Dan kunnen we na 5 jaar eindelijk eens echt rustig slapen