En van die handschoentjes met nopjes aan de binnenkant.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brendaaaa schreef:zoo dussss ben ik tot de conclusie gekomen dat er nog een hoop dames die ribfluwelenbroekjes wel zien zitten, dus zullen we massaal afsprekn dat ze weer 'in' zijn?
Nies_ schreef:Urielle schreef:Ik ontdekte wel dat ik toch een beetje retro ben: ik ben een tijd geleden weer met lage neusriem gaan rijden met de hengst. Ben ik nu fashionista of modebewust als anti-fashionista ?
Lage neusriemen zie je ook weer steeds meer. Die zullen straks wel weer hip en modern zijn.
Ben ik in plaats van sukkel met lage neusriem ineens trendsetter
Driehoekjesfrontriem zwerft hier ook nog ergens rond, heel hip blauw met geel 
En "ver-hip-t" dan een lage neusriem + lak, brrrrr! Gelukkig loopt peerd fijn op een hoge neusriem
Vientje schreef:Alleen die lage neusriemen, dat vind ik wel zo lelijkEn "ver-hip-t" dan een lage neusriem + lak, brrrrr! Gelukkig loopt peerd fijn op een hoge neusriem
Batlow schreef:De sokken over de rij broek heb ik altijd lelijk gevonden.....
Twiggy2008 schreef:Kijk, ik zal zelf als bijna 43-jarige geen roze cap meer op doen, maar bij mijn 8-jarige dochter staat 'ie geweldig. Wat is daar nou mis mee?
Ik vind persoonlijk geruite rijsokken ver-schrik-ke-lijk. Helemaal als ze over een rijbroek gedragen worden en duidelijk zichtbaar zijn. Zo afstotelijk!!!
Missie_Maxie schreef:Twiggy2008 schreef:Kijk, ik zal zelf als bijna 43-jarige geen roze cap meer op doen, maar bij mijn 8-jarige dochter staat 'ie geweldig. Wat is daar nou mis mee?
Ik vind persoonlijk geruite rijsokken ver-schrik-ke-lijk. Helemaal als ze over een rijbroek gedragen worden en duidelijk zichtbaar zijn. Zo afstotelijk!!!
Ik heb ze altijd over mijn rijbroeken, maar dan wel met laarzen aan(heb geen chaps) dus dat zie je niet. Neem aan dat ik dan legaal ben
Goedgekeurd, hoor, hahaha....... __Lauraa schreef:VragenKop schreef:Haha, leuk topic
Ik vind dat je ÉCHT niet met roze dingen kan rondlopen op stal haha xD
Ik loop zelf altijd zwart rond, met misschien iets blouws ofzo.
Oei, ik loop bijna altijd met een roze shirt rond
Rijd ook meestal in roze set