Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maikeltje schreef:Groot gelijk hoor. Ik zou het ook zo doen als ik er het geld voor had voor mijn dochter![]()
Het is hier toch nooit goed. Een jong meisje op een groene pony krijgt heel bokt over zich Hern want moet eerst maar eens leren rijden op een goede leerpony en nu is het weer andersom
Mousmous schreef:@ tita
Dan heb je het idd niet goed begrepen, want de pony waar het nu om draait is 15.000, dus niet onder de 10.000. Voor zover ik heb gelezen gaat het ook niet om een kader pony, dus begrijp ik ook niet waar je dat vandaan haalt. Het gaat bij de eventuele aankoop om een pony die fei proeven loopt, dat hoeft dus geen kaderpony te zijn, die heb je toch niet voor genoemde bedragen. Maar is dus wel internationaal gestart.
Een Z2 pony, niet internationaal, is ook goed heb ik begrepen, maar moet wel over talent beschikken. Nou, prima toch. Zo'n meisje kan ontzettend veel van zo'n pony leren, als de combinatie goed is. Daarbij is het ook niet eens altijd zo makkelijk, je rijdt echt niet altijd zo maar op zo'n ervaren pony weg, dat heeft ook tijd nodig.
JoAnn schreef:Knert schreef:Er staat 100.000euro...... lijkt mij wat hoog
Ik kan nog steeds (nullen, in dit geval) tellen. 3 maal EK gelopen? Makkelijk te rijden, zonder gebreken? Ik denk dat het geen irreëel bedrag is hoor!
amboewella schreef:weer een punt misschien voor discussie,Gewoon wachten, er komt heus wel een goede leerpony op je pad! En als je twijfeld nooit doen! Heel verstandig hoor een iets oudere leerpony!met veel talent!
spekenham schreef:amboewella schreef:weer een punt misschien voor discussie,Gewoon wachten, er komt heus wel een goede leerpony op je pad! En als je twijfeld nooit doen! Heel verstandig hoor een iets oudere leerpony!met veel talent!
ben gestuit op nog een superleuke pony luxe, mooi bovenin de maat en zelfs internationaal een keer 65% gescoord ook nog m springen, en volgens amazone zo braaf een echte "schoolmaster"noemde ze de pony, prijs is heel redelijk en past prima in mijn budget maar pony is al 16 jaar.
wat nu te doen, 16 is toch best redelijk?
alleen kan ik dan voor haar over 3-4 jaar nog een goed adres vinden? hoeft geen hoofdprijs te zijn maar ze kan nie tibj ons blijven anders kunne wij geen opvolger kopen.
Maw wat zou zo'n goede pony nog waard zijn als ze 20 is, ikzelf zou normaal nooit zo'n oude pony kopen.
Is wel een aantrekkelijke pony en ook een merrie wat ik ook als voorkeur heb.