Manege de eenhoorn!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trysteffy

Re: Manege de eenhoorn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:48

Babs was toch vroeger van iemand anders dat ie ook gewoon voor de lessen werd gebruikt?

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:27

Klopt. Ze is inmiddels al jaren van de manege :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 08:20

dat heb ik geloof ik, nooit meegemaakt :) ik rij daar nu zo'n 7,5/ 8 jaar

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:56

Ilja000 schreef:
_Noor schreef:
Ik heb hier ook leren rijden en ben er later nog wel eens met mijn eigen paard gestart.

Paarden/pony's die ik nog weet: Anskar, Viola, Passe Partout, Polle, Banjer, Fanny, er was nog eens zo'n palomino Joey?, de Fjorden Bobo en Babs, Diesel, Bella, Upperten.

Ik ben op een gegeven moment gestopt omdat ik de sfeer niet meer leuk vond. Reed toen als enige (of bijna als enige) in een les met verder alleen maar eigen paarden en pony's.

Met Diesel en Anskar heb ik nog heel wat onderlinge wedstrijden gereden :-) Banjer was ook zo' heerlijk beestje in de lessen. Upperten ook veel op gereden. Jemig, wat was ik toen nog jong _/-\o_

Upperten was (in mijn herinnering) nog best een groot paard. Daar reed ik als meisje van een jaar of 10 op. Ben daar toen met galopperen (in de buitenbak) een keer vanaf gevallen en heb werkelijk maanden niet durven galopperen. Uiteindelijk moest ik op good old Pedro lessen en die hebben ze toen gewoon aan laten galopperen "Pedro galop" en toen was de angst over.
Eerstvolgende les op Upperten donderde ik er natuurlijk prompt weer vanaf :') Toen meteen opgestapt en weer aangegaloppeerd.

Ik heb ook veel op pony Tamara gereden. Die had - dacht ik - Z dressuur gelopen. Fijn beest. Daar ook onderlinge wedstrijden mee gereden.
Helaas overleden aan hartaanval/aortascheuring oid tijdens het losgooien.

Oh, en Suske en Wiske!

God, wat een jeugdsentiment :Y)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 19:38

Topic upje :D

XxnadiaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:22

De meeste paarden en pony's ken ik ook nog wel :)

ik miste oliver heel erg maar vorig jaar heb ik nog ponykamp gedaan op hem :D

Naboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 10:25

Het ligt denk ik een beetje stil hier, maar ik rijd sinds 2 jaar ook op De Eenhoorn ;)
Er zijn heel wat ponys en paarden bijgekomen. De meeste die in dit topic staan ken ik niet :o