Rare gewoontes van je paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

2000_rachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 09:28

KoudbloedKim schreef:
Eén van Kim's rare gewoontes... :=
[ Video ]

Met name als je met iemand staat te praten, met je rug naar haar toe, dan begint ze dat te doen en zodra je je omdraait kijkt ze om zich heen;"Hoorden jullie dat ook?"
Draai je je weer om, begint ze weer...

hahahah _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ geniaal paard zeg!!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:14

Kunnen paarden gewoontes overnemen?
Na het rijden, standaard: Pony krabt aan haar linker voorbeen met dr hoofdje.
Heb Calli nu een jaar, en sinds 1,5 /2 maand krabt mijn paard ook na het rijden aan zijn LINKERvoorbeen met zijn hoofd...

xGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:43

Mijn paard pakt je broek vast als je de voorste hoeven uitkrabt: dan draait ie heel zijn nek, pakt je broek met z'n tanden vast en begint eraan te trekken of schudden. Nu doet hij het ook met touwen, tshirts, truien en ritsen te doen. Er zitten nu allemaal kleine gaten in m'n kleren. Het is wel super schattig om te zien!
Wat hij soms ook doen, is aan de binnenkant van zijn bovenlip krabben. Dan forceert hij precies zijn lip, alsof hij die binnenstebuiten wil trekken, en dan gaat hij krabben aan een metalen deel van z'n stal. Geweldig!

ilovebecka_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:51

_O- _O- _O-
lonniejj schreef:
Mijn paard wilt altijd graag alles proeven. Of het nu een borstel, handdoek of beenbeschermer is, dat maakt niks uit. Alles moet in die mond..

Zo ook halstertouwen, ze trekt zichzelf niet los, nee ze werkt het heel smakelijk naar binnen en staat te kauwen en sabbelen. :') En dat doet ze vaak als ik er niet ben, vervolgens maak ik haar dan los en sta ik met zo'n sappig halstertouwtje in m'n handen. Lekkerrr :Y)

[ Video ]

JosanneD

Re: Rare gewoontes van je paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:38

Een paard op de manege peutert altijd in zijn neus. :?
Als de deur open is, zit de metalen sluiting van de stal naar binnen. En daar gaat hij dan smakelijk met zijn neus langs krabben, en dan vooral echt in zijn neusgat. Heerlijk. :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:03

Gelukkig doet ze het de laatste tijd niet meer. kruiwagens omgooien in de wei met mest die ik net opgeschept heb, als ik even niet stond op te letten...

Als ik met andere dingen bezig ben gaat ze geluidjes maken om aandacht te krijgen.

Na het rollen moet ze ook vaak even bokkend opspringen (heel spastisch) en een rondje rennen.

En ze eet ook water haha, dan valt het uit dr mond en staat ze dom te kijken naar de grond, met een scheef hoofd. B-)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:42

Poiuytrewq schreef:
Gelukkig doet ze het de laatste tijd niet meer. kruiwagens omgooien in de wei met mest die ik net opgeschept heb, als ik even niet stond op te letten...

Als ik met andere dingen bezig ben gaat ze geluidjes maken om aandacht te krijgen.

Na het rollen moet ze ook vaak even bokkend opspringen (heel spastisch) en een rondje rennen.

En ze eet ook water haha, dan valt het uit dr mond en staat ze dom te kijken naar de grond, met een scheef hoofd. B-)

Lijkt mijn paard wel!! Die doet echt ook precies dezelfde dingen whahaha :D

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 09:54

Wanneer ik de wei uitmest beginnen mijn shetters altijd te plassen :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 13:18

De mijne moet altijd:
Als ik het halster af heb gedaan en nog voor ik het hoofdstel in doe > zijn mond uitgebreid stretchen door middel van gapen en aan touwtjes trekken :+

Na het rijden zodra ik hoofdstel af doe > neus afsmeren aan zijn (dure) peesbeschermers (en bedankt paard..)

Als die een 'clownsdagje' heeft moet die ook altijd overal aan krabben terwijl ik aan het poetsen ben. alsof die ene borstel al niet genoeg was om te kriebelen..

Ook als ik hem op de poetsplaats zet moet ik hem aan het eind omdraaien zodat die naar de goede kant staat. Daar achterin moet die altijd ff blijven haken om naar buiten door het deurtje te kijken (ofterwijl: gewoon tijd rekken)

Als hij in zijn stal staat te dutten staat die altijd met zijn kont tegen/op de waterbak.
Maargoed dat daar een ijzeren rek omhangt anders hadden we regelmatig een paar keer een kapotte waterbak en een blanke stal gehad haha

Als ik hem slobber uit een emmertje geef: de rand vastpakken en optillen om hem vervolgens weg te smijten als die leeg is alsof die wil zeggen: BAAS HIJ IS OP, IK WIL MEEEER!

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 13:26

Als ik in het land kom, eerst de kont toe draaien... Zonder kriebel aan haar staart kom je niet aan de voorkant :') en de hoefsmid een uitgebreide hoofdmassage geven als hij bezig is. Hoefsmid is er inmiddels aan gewent :')

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 00:02

D_Desteny schreef:
Dat bij de hoefsmid deed Des ook, tot hij een keer zijn boxer tussen zijn tanden kreeg en dacht dat hij daar wel asn kon trekken! :')

_O-

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 00:22

Ik vind élke avond een erg ingedeukte speciekuip (voerbak) in de stal. Ik heb mevrouw er een keer op betrapt dat ze er met beide voorbenen op stond. Tsja, en dat élke keer weer..