Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

minimelona schreef:vind trouwens de stelling van kind bijt hond, hond moet dood want levensgevaarlijk ook nogal belachelijk; 9 van de 10 x is het toch echt het kind wat of de hond al te lang aan het tergen is; vinger in oog en neus steken etc. of nog zo jong amper kunnen lopen en zulke stomme ouders dat ze zon kleintje doodleuk naar een hond verderop ligt te laten waggelen en er natuurlijk boven op valt ofzo...
Beest word nu eenmaal in principe niet vals geboren maar vals gemaakt door de onwetendheid of stupiditeit en arrogantie van de mens, helaas...

minimelona schreef:dank je cassidy, want daar was ik eigenlijk ook al een beetje bang voor, want als je het zelf niet lukt met het dier, gaat het volgens mij niet ineens wel helemaal fantastisch als gert er een half uur heeft opgezeten, dat geloof ik niet gewoon, daarom geloof ik eigenlijk ook niet in het feit dat intructeurs veel te gemakkelijk op je paard springen als het je zelf niet lukt, heb je geen klote aan, want jij weet nog steeds niet wat je nou eigenlijk moet doen om het zelf goed te doen, als je instructeur het niet vertellen kan, kan het er al helemaal niet "effe" ingereden worden voor je, maar is mijn mening hoor...

minimelona schreef:dank je cassidy, want daar was ik eigenlijk ook al een beetje bang voor, want als je het zelf niet lukt met het dier, gaat het volgens mij niet ineens wel helemaal fantastisch als gert er een half uur heeft opgezeten, dat geloof ik niet gewoon, daarom geloof ik eigenlijk ook niet in het feit dat intructeurs veel te gemakkelijk op je paard springen als het je zelf niet lukt, heb je geen klote aan, want jij weet nog steeds niet wat je nou eigenlijk moet doen om het zelf goed te doen, als je instructeur het niet vertellen kan, kan het er al helemaal niet "effe" ingereden worden voor je, maar is mijn mening hoor...

Splinterz schreef:Net terug van Gert.. idd, wat een HELD!!
Heel erg bijzonder wat hij doet, respect. Vooral het laatste paard.
Echt een dressuurpaard (6jr oud) maar ging mooi in staking. Dat was nog meer een uitdaging voor hem dan het zadelmak maken.

Splinterz schreef:Jaaaa die vos jah! Heb em buiten nog even lekker dwars zien doen hihi
Fijn dat het goed is gekomen, want die liep echt lekker!
Ik heb een aantal filmpjes, zal ze strax eem uploaden en linkjes hier plaatsen