Ladies Night Epplejeck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:28

Ik vind een verschil zitten tussen op = op en een half uur voor het sluiten van de winkel niet meer hebben, of op = op en binnen het uur door je goodiebags heen zijn. Het is toch een beetje waar mensen voor komen en echt geen reclame voor je zaak als je zo snel al nee moet verkopen.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:28

millennium schreef:
Dat is inderdaad vervelend Stephanie! Raar toch als mensen dat doen ...

Gewoon hebberig, bah.. En dan ondertussen sneaky naar de auto lopen om de goodiebags daar te bewaren, jakkes.. Had mij er dan een gegund :D

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:29

Jeetje wat een reacties, en zo verschillend.
Ik heb ook de mailing gehad, besloten niet te gaan, eigenlijk had ik er gewoon geen tijd voor.
Maar een leuk initiatief van EJ.
Mensen het was de eerste keer, dan is het altijd afwachten hoeveel mensen er op af komen, ik vind dat ze het super op hebben gelost als ik het zo lees met die Goodie Bags. En je gaat toch zeker ook niet enkel voor een Goodie Bag heen :oo :')
Iemand noemde..ik had het interessanter gevonden als er een dierenarts etc was geweest ipv een voetenmasseur...maare het is wel een Lady's Night en geen voorlichtingsavond.
Laatst bijgewerkt door Lonan op 20-03-13 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:31

Ik dacht dat je maar een per kaart kreeg? In zwolle moest je je vipkaart laten zien.
Vind het wel erg cheap dat je 4 goodiebags gaat halen.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:32

xStephanie schreef:
Wat ik trouwens wel vervelend vond, waren de mensen die 4x apart gingen afrekenen en ook 4x die goodiebag kregen, gun een ander ook iets...

Haha, dat is wel heel sneu. Net als die mensen die enkel de winkel inlopen om een zakje paardensnoepjes af te rekenen om de goodiebag te krijgen en vervolgens weer naar huis gaan

Ik had me ook best willen laten opmaken en me haar willen laten doen. Maar me ma wilde graag naar huis omdat we nog niet hadden gegeten

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:39

Ania schreef:
Ik dacht dat je maar een per kaart kreeg? In zwolle moest je je vipkaart laten zien.
Vind het wel erg cheap dat je 4 goodiebags gaat halen.

Hier was het bij elke aankoop :)

Marjoleine89

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:52

Een vriendin van me rekende mijn dekje af, ik had daarvoor afgerekend met die 25% kortingscoupon en die had de verkoopster laten liggen en zag net op de bon dat ze die ook nog voor mijn nieuwe collectie eskadron dekje had gebruikt, dus eerst ging er 10% af en later nog een keer 25% dus ik klaag niet hahaha

Verder was het inderdaad erg druk en helaas idd geen goodiebags meer toen ik afrekende maar wel een captas en een liksteen, ik heb roze springschoenen gescoord, een roze kingsland vestje en een eskadron white dekje met rood/wit/blauwe streep.

Ik ben in Heemskerk geweest met een vriendin, haar moeder en mijn dochtertje. Ik had gedacht niet te kunnen parkeren maar dat viel trouwens echt hartstikke mee!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:23

UltimOo schreef:
Ik vond het trouwens best sneu dat mensen gaan zeuren om die goodiebags, wees blij dat je iets krijgt! Vond dat ze het super oplosten door toch nog anderen te geven toen ze op waren, en in deze 'tijd' qua crisis enzo vind ik het wel leuk dat ze toch iets weg geven :)

En jij had nog een goodiebag gescoord of een alternatief gekregen zeker 8-) ;)

Ben met dinnetje in zwolle geweest, was erg druk maar wij maken er altijd zelf wel een gezellig avondje van met snuffelen door de winkel ofzo :D Geen probleem, maar de goodiebags waren begin van de avond op zonder alternatief. Waren niet zo spannend, maar een stapel bonnetjes met korting zoals in een goodiebag zat extra bedenken om evt. als alternatief uit te delen was vooraf niet zo moeilijk geweest en had ons ook erg blij kunnen maken. Beter dan 'pech, ze waren op voor we het door hadden' en niks krijgen.

Ook hier slippers vanaf 50 euri, stond ook vermeld. Ook beetje dubbel om uitzonderingen te lezen vanaf 25 euri, had vriendin het ook van harte gegund namelijk met haar aankopen. Goodiebag ging ook al aan de neus voorbij ;)

Ach, wij hebben ons wel vermaakt en lekker bijgekletst onderweg. :D

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:32

Vjestagirl schreef:
Ik vind een verschil zitten tussen op = op en een half uur voor het sluiten van de winkel niet meer hebben, of op = op en binnen het uur door je goodiebags heen zijn. Het is toch een beetje waar mensen voor komen en echt geen reclame voor je zaak als je zo snel al nee moet verkopen.

... was denk ik gewoon erg moeilijk te schatten hoeveel mensen er op af zouden komen. Nougoed, wie weet een leer en een les voor de volgende keer? :D Vond het iig top van Groningen dat ze nog in allerijl extra goodiebags in elkaar hebben weten te flansen, nadat de 'echte' goodies al op waren! +:)+

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:44

Zijn er trouwens bokkers ook nog bij ons op de foto geweest? (Groningen) :))

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:44

Pffff ik vond het in Breda ook helemaal niks! Wij waren er iets na 6'en en toen was het stervensdruk.. Kraampjes of uitleg heb ik niet gezien :n Hebben ook dik een uur in de rij gestaan om te betalen..
Komen we bij de kassa bleken de goodiebags al op, want blijkbaar kregen alleen de eerste 50? Klanten zon tasje.. Nou die waren dan wel al binnen 30 minuten op hoor.. Verder ook niks vervangends? (Geef dan snoepkes ofzo?) behalve maat 34 teenslippers..
Snap het niet zo.. Hadden ze dan verwacht dat er niemand zou komen ofzo?
Ik ben echt niet gierig aangelegd, maar als ik dit had geweten had ik er geen 60 km voor gereden..

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:45

Ja ik was er ook bij!
En heb een leuke anky halster en een regendeken gescoord!
en ik kreeg er idd een liksteen bij.. maar dat vond ik niet erg..
want die moest ik ng hebben.. en had er geen geld meer voor bij me :D
verder kreeg ik bij het anky halster een kingsland caphoes.
* ik miste alleen we de KL slippers -_-'*
maar agg je ken niet alles hebben he :o

en idd ik kwam lara daar tegen en hebben weer heel gezellig gekletst zodat het niet opviel dat ze uiteindelijk ook in de rij stond.. *graag gedaan laar* :')

hier een foto met haar nieuwe halster en regendeken
Afbeelding

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:49

@Air, ik was een van een 3tal die nee dankje zeiden, we waren allemaal niet zo jofel :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:50

Jullie waren niet de enige hoor, we hebben meer nee gehoord dan ja :))

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:51

waren er toevallig ook bokkers die iets tege roze hadden op paarden:P
Mocht iemand onthouden hebben dat mijn paard blauw normaal gesproken echt niet leuk vind..:P
Ze heeft eindelijk blauw op! *Hihi*

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:11

Air schreef:
Jullie waren niet de enige hoor, we hebben meer nee gehoord dan ja :))

Had ik niet verwacht

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 07:14

o ja zat bij mij ook nog een tubetje tandpasta in. Het was toch per klantenkaart dat je een goodybag kreeg ;) .
Een goodybag is altijd leuk, je krijgt het er wel mooi bij, dus mooi meegenomen toch :P verder was het wel gezellig en zeker een leuk initiatief, zou leuk zijn als ze zoiets vaker zouden doen :) .

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 07:42

nou, sorry ik sla de volgende keer over...
hebberige graaigrage wijven, en dan ook nog met zn allen midden in het pad gaan staan kletsen. mag ik misschien passeren? vroeg ik netjes en dan word je niet eens aangekeken...
goodie bags waren al op, maar dat geeft niet, want ik heb bit en dubbele longe nu mooi kunnen ophalen, wat anders pas volgende week was gelukt.
waar ik helemaal plaatsvervangende schaamte voor kreeg, mensen die alleen kwamen voor goodie bag en dus niks kochten, en daar heibel om staan maken (dat ze op waren..).

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 07:47

Wat jammer om te lezen dat het zo vervelend ervaren is.

Goodie Bags snel op, spijtig. Hier moet je mee inschatten en ik denk dat het onderschat was dor EJ.
En van die hebberige mensen, dat heb je altijd op zo'n avond. De meeste mensen willen (of komen juist voor) de Goodie bags!

Een tijdje geleden was er hier in een andere Ruitershop ook een Lady's Avond, en die hadden het keurig voor elkaar :)

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:34

Annuuuhh schreef:
Dat zou best kunnen :P ik had een lime groene zweetdeken :P

Ja dan was jij het vast hahaha

SanneJas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:50

ik ben gisteren ook gegaan in Breda, Waar ik voor kwam hadden ze helaas niet meer.
Toch nog een leuke zweetdeken en dekje gekocht.
Lekkere lange rij, maar dat kan je verwachten. Helaas waren de goodiebags om half 7 al op (heb ik me laten vertellen), sorry maar dat vind ik raar, als ze nu na 8 uur op zijn oke, maar een half uur nadat het begint... dan heb je er gewoon te weinig. Toen ik om 7 uur afrekende waren de slippers ook al op. ze hadden alleen nog maat 34, tja dat gaat mij niet passen.
Maar ja ik hoop dat ze de volgende keer wat meer inslaan.

Voor mij was het wel een geslaagde avond, heb er toch nog wat leuks aan overgehouden!

LalaVita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:07

Ik had écht niet verwacht dat het zo druk was! Man, wat een rij zeg, voor de kassa.
Ik ging heen voor laarzen, maar helaas hadden ze mijn maat niet meer. Omdat ik precies wist welke ik wilde hebben, heb ik ze ze kunnen bestellen en ik krijg daarover ook gewoon nog de 25% korting. Dat vind ik erg netjes.
Verder, dat de goody bags zo snel op waren, is inderdaad gewoon een verkeerde inschatting van ze geweest, maar precies wat meerdere hier zeggen, het was ook voor hun de eerste keer. Hier leren ze weer van. Ik was in Heemskerk en kreeg ter vervanging dus een himalaya liksteen. Dit vind ik persoonlijk erg netjes van ze. Op de flyer stond inderdaad op = op, dus ze hoefden dat niet te doen.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:23

Inderdaad achterlijk druk in Heemskerk! Even snel iemand van F.R.A. gezocht en daarna snel weer weggegaan. Vond het jammer dat ze geen standje hadden ofzo, ze liepen gewoon rond bij het F.R.A. gedeelte en het was eigenlijk niet echt duidelijk dat ze daarbij hoorden. Wel antwoorden gehad op mijn vragen, dus dat was fijn.

Nu ze gezien hebben hoeveel publiek ze trekken denk ik wel dat ze er de volgende keer wat groters van maken. Het is natuurlijk altijd even afwachten hoe druk het wordt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:26

Ik vind ook zeker wel dat ze het kunnen herhalen, maar dan even met net wat meer voorbereiding op drukte en andere prijzen misschien.. En ik hoop dat ze er gewoon wat meer van maken. Even de winkel iets veranderen en wat mensen uitnodigen (geen voetenmasseurs :+ ) lijkt me niet zoveel moeite!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:36

Als ik het zo lees was het maar goed dat ik niet zoveel moeite heb gedaan om toch naar Eindhoven te gaan... Ik ga vandaag wel :) Hoop dat de winkel niet leeg gekocht is haha