Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xStephanie schreef:Wat ik trouwens wel vervelend vond, waren de mensen die 4x apart gingen afrekenen en ook 4x die goodiebag kregen, gun een ander ook iets...
UltimOo schreef:Ik vond het trouwens best sneu dat mensen gaan zeuren om die goodiebags, wees blij dat je iets krijgt! Vond dat ze het super oplosten door toch nog anderen te geven toen ze op waren, en in deze 'tijd' qua crisis enzo vind ik het wel leuk dat ze toch iets weg geven

Geen probleem, maar de goodiebags waren begin van de avond op zonder alternatief. Waren niet zo spannend, maar een stapel bonnetjes met korting zoals in een goodiebag zat extra bedenken om evt. als alternatief uit te delen was vooraf niet zo moeilijk geweest en had ons ook erg blij kunnen maken. Beter dan 'pech, ze waren op voor we het door hadden' en niks krijgen.
Vjestagirl schreef:Ik vind een verschil zitten tussen op = op en een half uur voor het sluiten van de winkel niet meer hebben, of op = op en binnen het uur door je goodiebags heen zijn. Het is toch een beetje waar mensen voor komen en echt geen reclame voor je zaak als je zo snel al nee moet verkopen.
Vond het iig top van Groningen dat ze nog in allerijl extra goodiebags in elkaar hebben weten te flansen, nadat de 'echte' goodies al op waren!
Hebben ook dik een uur in de rij gestaan om te betalen..

Hoop dat de winkel niet leeg gekocht is haha