Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar kan zo 1,2,3 niet bedenken wat nou t grappigste was hahahaha
)
kaatjemuts schreef:Ik ben er al ontelbare keren afgevallen, maar de grappigste manieren waren toch wel in mijn jeugd (jaaaren geleden)
Ik was een jaar of 12, toen ik aan een show meedeed tijdens een groot concours hippique. Je moest allerlei spelletjes doen, waaronder stoelendans met stropakken. Ik was samen met iemand anders nog over en vloog, toen de muziek ophield, in volle galop op en stropak af, ik zou me eraf laten glijden, maar bleef met mijn spoortje bovenop het zadel hangen. Ik au en het publiek blauw van het lachen (was een kleine pony en ik kon gewoon met mijn andere been op de grond staan)
bij de andere keer was ik al wat ouder. Ik moest een redelijk hoog parcours springen en was dus al wat zenuwachtig. Mijn pony sprong bijna altijd, alleen bij die ene grote brede oxer dus niet... Ik vloog er voorover af en kwam met mijn buik op de achterste balk. Alleen was de hindernis zo hoog dat ik niet meer bij de grond kon en dus hulpeloos boven de grond hing. De parcoursbouwers hadden het te druk met lachen om te helpen, dus (zat toen nog op turnen) ben ik in een handstand gaan staan, heb een handstand koprol gedaan en netjes afgegroet zoals je dat bij turen ook deed. Tja, als ze dan toch lachen![]()

Ik ging in een hele mooie koprol over de hindernis heen en pony stond ervoor te kijken. Helaas regende het ook nog, dus ik zat hélemaal onder de modder

. Ik lag hetzelfde rondje er nog naast. Mn moeder was net aan het bellen met de vorige eigenaar: "Het gaat super, ze springt er nu bovenop" ...... "en nu ligt ze er naast".