Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Maar als je dat fietspad volgt (Lielle) dan kan je zeg maar twee kanten op gaan, en ik denk dat jij te ver bent gelopen en er voorbij bent gegaan. Als je vanaf waar ze aant bouwen zijn het fietspad inloopt, rechterkant boerenknollen, linkerkant op een gegeven moment een wei(tje) met heras hekwerk en een paard en pony, dan niet ver daarna staat rechts een huisje en daarlangs aan de rechterkant zie je een wei, met die draden enz wat ik al gezegd heb. Daar staat ie dus en daar meteen aanvast is het wat opgehoogd en met bomen en dat is dus de rand van dat bedrijfsterijn.
.
Je weet zelf wel, een shetveulen kan je spotgoedkoop krijgen op de markt. En je gaat toch echt niet zo gek zijn om die eerst 3 jaar gewoon ind de wei te laten staan?
Een pony dient toch om mee te rijden en te crossen... En dan kan het wel zijn dat hij een doorgezakte rug krijgt, en de gewrichten zullen veel problemen hebben, en dit, en dat... Maar ja, als hij achter een paar jaar niet meer in staat is om op zijn eigen benen te staan, doe je hem toch gewoon naar de slacht en koop je een nieuwe hé? dat is toch iedereen zijn methode? (het sarcasmeniveau ligt weer hoog bij mij

sherwood schreef:en al weer wat nieuws? Ik volg met spanning het verhaal, en wat eerlijk gezecht op het verlossende berichtje dat die meid in het ziekenhuis ligt met een hernia.....
, ik hoop dat ze HEEL snel op heterdaad wordt betrapt en dat ze het daarna uit haar hoofd laat
...