Nog een voorbeeld van een paard dat er geen hekel aan heeft.
Niks compleet afzetten om een hindernis, dus vrij kans om er langs te gaan.
Ik heb ook zelf de foto geknipt, en flink opjagen en knippen tegelijk zou me ook echt niet lukken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Nog een voorbeeld van een paard dat er geen hekel aan heeft.
Niks compleet afzetten om een hindernis, dus vrij kans om er langs te gaan.
Ik heb ook zelf de foto geknipt, en flink opjagen en knippen tegelijk zou me ook echt niet lukken
Citaat:Hoe "heet" zo'n paard dan ook wordt als hij goed dressuurmatig voor elkaar is, dan gaat hij pas als de ruiter het zegt en niet omdat hij een hindernis ziet, waardoor de ruiter met alle macht moet rukken om hem terug te krijgen.
manzano schreef:Tja geen idee wie ze bedoelt, haha.
Ik weet niet hoeveel internationale toppaarden jullie al onder je kont hebben gehad, maar ik helaas nog geen. En tot die tijd hou ik mijn oordeel denk ik maar voor me dan........
Trouwens om nog even terug te komen op een andere uitspraak: Waarom zou er bij de meeste internationale echt toppers een steekje los zitten??
runningkawa schreef:En dan waren ze niet eens aan het springen, maar een poging tot gewoon rijden aan het doen.
manzano"]
[quote="runningkawa schreef:En dan waren ze niet eens aan het springen, maar een poging tot gewoon rijden aan het doen.
runningkawa schreef:Je springt parcoursen van 140?
of losse hindernissen?
En waarom landen dieren midden in de hindernis?
Omdat de ruiter niet goed stuurt.
Iets wat ze internationaal wel goed doen, vandaar dat er wel eens harder in de mond getrokken worden.
Want deze paarden denken alleen maar aan springen, willen zo graag op de sprong af, te hard en dan land je er midden in.
Dus dan maar beter een keer wat extra trekken en super over de sprong komen.
En hier in mijn omgeving zie ik ook mensen met aangesingelde neus en sperrriemen omdat hij zijn mond open doet.
En dat is wel goed?
Dat kun je dan bij die paarden die zijn mond openen in de springsport toch niet zeggen, zitten tenminste niet gemeen vast gesnoert.