we waren maar met zn 5en echt lekker rustig! Alleen het meisje voor mij zat op Chefke, en die begon allemaal te bokken tijdens de galop, vrolijk beestje hahaha! Maar super goed dat taranda zo rustig en braaf was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we waren maar met zn 5en echt lekker rustig! Alleen het meisje voor mij zat op Chefke, en die begon allemaal te bokken tijdens de galop, vrolijk beestje hahaha! Maar super goed dat taranda zo rustig en braaf was
. Rest van de les was ze wel wat fris en vooral heel snel, maar wel braaf 
saf was ook leuk, alleen word ik wel n beetje gelanceerd als hij springt, maar ligt aan mijn zit. Dus we zullen zien hoe het verder loopt haha
Nouklax schreef:Hoi! Met mij goed!
Ja klopt! Sind n paar lessen nu, dus ben benieuwd hoe het verder gaat! Heel leuk, heb je helemaal niet gezien oeps..! Ah leuk op Froukjesaf was ook leuk, alleen word ik wel n beetje gelanceerd als hij springt, maar ligt aan mijn zit. Dus we zullen zien hoe het verder loopt haha
Hij is wel een heel fijn paardje
Veel plezier nog verder in de springles!
ja ik vind hem ook fijn! Snap ik, is een leuke leerzame les, misschien kun je keer n privespringlesje doen?

Het was even een beetje zoeken omdat ze net iets kleiner en smaller is dan waar ik normaal op rijd dus het was even wiebelig, maar ging uiteindelijk heel goed