Me haar is nu zo uitgegroeid heb alle kleuren zo ongeveer haha en met de maat van mijn kont past t wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Me haar is nu zo uitgegroeid heb alle kleuren zo ongeveer haha en met de maat van mijn kont past t wel
Frederieke_ schreef:ik zou eigenlijk wel een mooie sportpony willen zijn van zo'n aso manege meisje, en dan altijd weglopen in de wei, niet luisteren en dan als er een lief verzorgertje uitkiezen en daar wel naar luisteren haha
..... maar ben heel lief voor kleine kindjes.....
Tenzij die mislukte Harry Potter wel zo handig is geweest me meteen op de wei te kwakken. Ik zou het wel gaaf vinden om een showpaardje te zijn, een AHMA cremello zal wel passen, aangezien ikzelf ook lichtblond ben en blauwe ogen heb. Lekker worden vertroeteld door mijn baasje, lekker luieren op de wei en zo nu en dan wat lopen en showen
Dat lijkt me wel wat. En geen vervelend wicht met een ego van hier tot ginder die me in de krul trekt en met sporen loopt te prikken
Met scheren en sprayen zal ik dan ook niet zo moeilijk zijn, ik vind het wel leuk om mooi gemaakt te worden
Het lijkt me ook erg leuk om met mijn baasje agility of springen aan de hand te doen, ik ben voor alles in
en als ik ''oud'' ben, gaan er veel mensen op mij rijden en ben ik het perfecte leer paard

Sabinee__ schreef:Janken als een malle! Man je hele leven naar de klote, nooit meer vrienden, familie, bioscoop, macdonalds, studie..
Zou echt gelijk depressief worden.. en dan elke dag gestuiter op je rug, getrek in je mond en misschien wel 23 uur per dag op stal.. meh
Teddylover schreef:Sabinee__ schreef:Janken als een malle! Man je hele leven naar de klote, nooit meer vrienden, familie, bioscoop, macdonalds, studie..
Zou echt gelijk depressief worden.. en dan elke dag gestuiter op je rug, getrek in je mond en misschien wel 23 uur per dag op stal.. meh
Lijkt het jou dan nieteens leuk ?
Nou okee dan moet je ook stoppen met paardrijden haha
Je pony vind het toch niet leuk.