Hellup, ik ben een PAARD/PONY!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe zal je 1e reactie zijn?

HEEEEEEEEEEEEEELP!
23 (6%)
OK, wie heeft mij dat geintje geflikt?
85 (25%)
*dikke tranen huilen!*
6 (1%)
*flink bokken* YIHOE!
139 (42%)
...Goh... ben een paard ineens... *gaat eten*
76 (23%)

Totaal aantal stemmen: 329

Mioux

Re: Hellup, ik ben een PAARD/PONY!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:21

Ik zou dan een tinker zijn ;) Me haar is nu zo uitgegroeid heb alle kleuren zo ongeveer haha en met de maat van mijn kont past t wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:42

ik zou eigenlijk wel een mooie sportpony willen zijn van zo'n aso manege meisje, en dan altijd weglopen in de wei, niet luisteren en dan als er een lief verzorgertje uitkiezen en daar wel naar luisteren haha

123horse123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:39

Frederieke_ schreef:
ik zou eigenlijk wel een mooie sportpony willen zijn van zo'n aso manege meisje, en dan altijd weglopen in de wei, niet luisteren en dan als er een lief verzorgertje uitkiezen en daar wel naar luisteren haha

ik zou eigenlijk een verzorg- manege pony zijn van een meisje dat erg gepest werd en dan met wedstrijden super lopen zodat ze wint en als dan die aso meisjes willen laten zien dat hun veel beter kunnen rijden, door op mijn rug te klimmen, zal ik ze is laten zien dat dat NIET ZO IS op MIJN rug... gna gna gnaaaaa }:) ..... maar ben heel lief voor kleine kindjes.....

zo zou ik eruitzien:
http://www.google.nl/imgres?q=merrie+ar ... :135,i:240

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:46

Ik denk dat mijn eerste zorg zal zijn om drie verdiepingen naar beneden te klauteren met alle hindernissen als draaisloten van dien :') Tenzij die mislukte Harry Potter wel zo handig is geweest me meteen op de wei te kwakken. Ik zou het wel gaaf vinden om een showpaardje te zijn, een AHMA cremello zal wel passen, aangezien ikzelf ook lichtblond ben en blauwe ogen heb. Lekker worden vertroeteld door mijn baasje, lekker luieren op de wei en zo nu en dan wat lopen en showen :)) Dat lijkt me wel wat. En geen vervelend wicht met een ego van hier tot ginder die me in de krul trekt en met sporen loopt te prikken :n Met scheren en sprayen zal ik dan ook niet zo moeilijk zijn, ik vind het wel leuk om mooi gemaakt te worden :') Het lijkt me ook erg leuk om met mijn baasje agility of springen aan de hand te doen, ik ben voor alles in :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 02:15

Ik zou lekker gras gaan eten en lekker gek doen met mijn soort genoten...en ik zou mijn baasje zoveel mogelijk willen plezieren maar zou mijn mens dan ook duidelijk maken wanneer iets zeer doet of zo...

Ik zou vooral erg genieten van buitenritten *\o/*

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:00

Ik zou graag het vriendje van mijn eigen shetlander zijn, lekker hele dagen en nachten met hem doorbrengen.

Ik zou denk ik een shet zijn, een knuffel met een vleugje ondeugd en een eigen karaktertje met een hart voor eten

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:21

Ik als trekpaard zou een shetkander of minipaardje als maatje hebben. Dan ben ik de grote baas ;)

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:12

ik zou enorm bokken XD haha en vervolgends een serieus en werkwillig paard zijn die een fijn en liefdevol karakter heeft, en ik zou wel een pik zwarte friese hengst zijn die naar de olympische spelen dressuur gaat :) en als ik ''oud'' ben, gaan er veel mensen op mij rijden en ben ik het perfecte leer paard :+

illowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 09:56

Ik zou een shet willen zijn die lekker met kinderen kan gaan rijden en gwn lekker eigenwijs en natuurlijk een hele lieve eigenarese :P

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:12

Owja ik hou heel erg van buitenritten en ben 100 % verkeersmak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:27

Ik zou eerst denken Heeeeeelup!!! vierbenen hoe werkt dat? ik flikker natuurlijk eerst flink op mijn waffel.
Maar als ik het in het snotje heb dan zou ik vooral lekker willen rollen :')
Oh jeuk op mijn rug, lekker schuren over de grond........ :P

Als ik mijn paard zie rollen en hoor kreunen en briesen klinkt dat voor mij als het ultime genot voor een paard :o

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:57

Het eerste wat ik zal doen is keihard door de weide heen racen en bokken enzo :')

Verder zal ik denk ik een heel lief paard zijn, wel wat onzeker :j

MelissaxRawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:51

Sabinee__ schreef:
Janken als een malle! Man je hele leven naar de klote, nooit meer vrienden, familie, bioscoop, macdonalds, studie..
Zou echt gelijk depressief worden.. en dan elke dag gestuiter op je rug, getrek in je mond en misschien wel 23 uur per dag op stal.. meh

Lijkt het jou dan nieteens leuk ?
Nou okee dan moet je ook stoppen met paardrijden haha
Je pony vind het toch niet leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:56

Teddylover schreef:
Sabinee__ schreef:
Janken als een malle! Man je hele leven naar de klote, nooit meer vrienden, familie, bioscoop, macdonalds, studie..
Zou echt gelijk depressief worden.. en dan elke dag gestuiter op je rug, getrek in je mond en misschien wel 23 uur per dag op stal.. meh

Lijkt het jou dan nieteens leuk ?
Nou okee dan moet je ook stoppen met paardrijden haha
Je pony vind het toch niet leuk.

Je kan toch met je paard/pony naar de mac lekker door de macride , met je vrienden op ponykamp gaan...het is heus te combineren hoor 8-)

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:19

K heb een filmpje gezien dat mensen met paarden kangs de macdrice ginge maar ze werden weggestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:28

Hahaha verkeerde macride hoor, hier maken ze er geen probleem van...paard kan zelfs een broodje krijgen en evt. een fris watertje :Y)

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:22

Hahaha moet ik ook eens langskomen ;)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:27

T lijkt mij echt geweldig om een paard te zijn. _O-
Ik zou denk ik een wedstrijdpaard willen worden. :')

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 22:30

Narnia schreef:
Hahaha verkeerde macride hoor, hier maken ze er geen probleem van...paard kan zelfs een broodje krijgen en evt. een fris watertje :Y)

Haha geniaal :') gaan het zeker een keer proberen! _/-\o_