Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan mag ik hem eerst wel goed verkeersmak maken, want we zitten bij het spoor en er is best wat landbouwverkeer.
en vond dat ook leuk. Ik heb ook met hem gewandeld en hij heeft altijd met andere paarden op het land gestaan. De laatste jaren liep hij samen met onze Lusitano hengst op het land, in de bak, etc. Die speelden ook echt samen en dat ging heel goed, de hengst in kwestie was altijd wel heel voorzichtig met hem.
. Ik ben gestopt met hem rijden omdat dat niet meer verantwoord was. Hij vond het wel prima, maar ging toen wel snel achteruit, omdat zijn spieren niet meer getraind werden, hij liep wel altijd buiten dus kon bewegen als hij dat wilde.
. Dat is overigens nooit gebeurt, maar hij raakte soms wel uit evenwicht en ging dan, leek wel uit een soort nijd, nog harder zwaaien. Dat was ook 1 van de redenen dat ik gestopt ben met hem rijden, dan deed hij het soms ook.

want mijn paard heb ik ook vanaf veulen af aan en met 2 jaar was hij atactisch geworden.
dus ik zeg de hoop niet opgeven!
Echt een super fijn sportpaard!
listiglistje schreef:Nou je bent niet de enige hoor....zelfs Steffi van der Laarse heeft er met ogen als schoteltjes naar gekeken, volgens haar eigen zeggen![]()
Ze zegt iedere x als ik een wobbler behandel, dan denk ik aan die van jou...dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!
Maar hij wordt steeds beter en beter, alleen kost het wel wat meer tijd

hij had gradatie 4.
maar dat kost wel jaren!
Dus dan moet ik weer iets verzinnen om hem bezig te houden. Vandaag was hij even zoet met een poetsdoek (oud vest) op zijn hoofd. Tja, je moet wat....