Bodem was perfect ja, gezien het weer van afgelopen dagen zeker! En organisatie ook, alleen die protecollen werd rommelig, maar dat vind ik dan een kleinigheid. Zeker op zo'n groot concours.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Somebody_ schreef:Ik had de B vandaag, superlise en Splash.
Ik heb de hele organisatie ook van achter de schermen mogen aanzien en inderdaad, dan is dat 'gedoe' met de protocollen echt een kleinigheid. Wat een boel werk is het zeg, petje af.
Heb nu zo'n soort gevoel van, ik sta er half in... maar wil er toch gewoon helemaal bij zijn in Hoogland
). Losrijden ging goed, cas loopt nog niet zo fijn op gras als hoe 'ie op zand loopt maargoed maakt niet uit maar in mijn proeven ging het meteen in de knoei met mijn rechtergalop, vet veel spanning en ik krijg het nog niet zo snel (binnen 4 onderdelen) ''gerepareerd'' dus helaas bijna geen rechtergalop getoond. Had ook geen tijd tussen de proeven om het even nog een keer rustig te doen dus in de 2e proef zelfde verhaal.
(niet zo zeer voor de selectie, gewoon een mooie wedstrijd!)Samy schreef:Nouk, was het Kelly? Ik las namelijk iets op facebook, maar als ze het was, geen idee ...
Ik heb na 1e zoveel mogelijk bij de L ringen gefotografeerd, in de hoop wat bokkers tegen te komen.
Ik had wel een 5e plaats in de tweede proef in het ZZ-licht, dat is dan wel weer leuk al paste het niet helemaal bij mijn gevoel...

Nu op naar Werkhoven!