Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sonjabelgium"]
[quote="Lovely schreef:We hebben het over dit geweldige lieve koppie he:
SuperRoos schreef:voor dennis: (is trouwens een geweldig mooi koppie hoor)
profiel: elandsneus:
paardje met en sterk karakter, kan een goede kuddeleider zijn
Karakter heeft hij zeker. Hij is in een kudde ook altijd de baas, wil altijd dominant zijn tegenover andere paarden. Tussen jonge paarden is hij echt de papa
kaken: groot:
intelligent en cooperatief
Zo als ik al eerder zei, hij is erg slim en pikt alles super snel op
snuit: verfijnd en zacht:
wordt meestal aangetroffen bij een gevoelig paardje
Hier twijfel ik. Hij kan heel gevoelig zijn, maar ook juist super lomp en ongevoelig
mond: medium:
zegt niets bijzonders
lippen: plat:
onafhankelijk en vastberaden paard, bemoeit zich niet snel met andermans zaken
Idd, hij heeft niemand nodig. Hij kan alleen staan, kan in een vreemde kudde staan en gaat ook zo met vreemde mensen mee. Als hij iets in z'n hoofd gehaalt heeft gebeurd dat meestal ook(of iig iets wat er zo veelmogelijk op lijk). Maar wil zich wel altijd overal mee bemoeien. Indruk maken op andere paarden, als ik op stal bezig ben staat hij altijd in de weg.
neusgaten: goed gedefinieerde randen:
intelligent
Al eerder beschreven, klopt gewoon.
kin: rond en zacht;
kan gemakkelijk en ongecompliceerd zijn
Makkelijk is hij zeker. Ik kan hem met iedereen mee sturen. Maar zomers blijft het een hengst.
ogen: groot, zacht en rond;
een gewillig paardje dat mensen vertrouwt
Vertouwen doet hij mensen zeker en doet wel zijn best(maar wil zeker niet moe worden)
oren: heel erg breed:
duidt weer zn intelligentie en zn evenwichtigheid aan
Ja, hij laat zich niet van zijn stuk brengen. Ik kan hem overal mee naar toe nemen en rare dingen met hem doen en hij zal zich gewoon netjes blijven gedragen.
en, klopt het een beetje?
SuperRoos"]
voor billy:
profiel: ramshoofd:
deze paarden worden vaak beschouwd als koppig en niet erg slim,
verder heft hij ook een breed stuk van het midden van het neusbeen tot de kaaklijn, dat betekend dat het paard een beetje trag van begrip is en niet erg flexibel
[/quote]
[quote="SuperRoos schreef:
profiel: volgens mij heeft ze een ramsneus:
dit soort paarden zijn vaak dapper, taai en veerkrachtig, ook lijken ze niet snel gewond te raken