Volgens mij worden we vanzelf overgeplaatst naar de Huiskamer als we genoeg doorkletsen in het oude topic en hoef je niet zelf een nieuw topic te openen voor die tijd..
ik weet zeker dat je er een ander leuk paard voor terug krijgt. Mooi dat je een goed gevoel hebt over de vorige eigenaar.
Succes met je zoektocht!
Wij hebben vanmiddag het paard laten keuren, en goed bevonden!
Ik ben zooo blij! hier een foto van vanmiddag bij de keuring:
Uiteraard binnenkort nieuwe foto's. Ik ben dus geslaagd! Voor iedereen die nog aan het zoeken is: veel succes en vooral veel plezier in het zoeken en vinden van je nieuwe paard!
EDIT: ik zie net dat we stoppen met dit topic. Jammer hoor Welmoed. Maar ik stem op jou om het volgende topic te openen in off-topic
Ook hier maar even dan: Iemand een leuke, brave, gezonde, ong. 1.70 hoge roodbruine ruin van 6 zoekt?.... Hij is niet geschikt voor het hogere werk (lees: ver boven de basissport) en daarom zoeken ze nu een leuke nieuwe baas voor 'm. Ze zouden het leuk vinden als ie ergens komt waar ze gewoon lekker van alles met m gaan doen. Ook naar buiten en af en toe een wedstrijd en dat ie lekker op het land kan. Prijsklasse is onder de 10.000 euro. Maar weet het niet precies.
Lianne26
Geplaatst: 01-05-12 13:19
Gezien het slotje op deel 4, nog een keer mijn bericht in 5:
Na een poosje stil mee te lezen, heb ik gister helaas het paard dat ik op proef had terug moeten brengen (staat hier ook op bokt te koop, echt superleuk, lief en groot paard, maar helaas met rijden te moeilijk voor mij) en dus weer op zoek naar een nieuwe topper! Ik ben op zoek naar: - Een superbraaf en ongecompliceerd paard - Liefst vanaf L2 niveau (ook uitgebracht) - Leeftijd tussen 5 en 11 jaar - Minimaal 1,70m schofthoogte - Prijsklasse ongeveer tot 5000 - Merrie/ ruin maakt op zich niet uit (geen pismerrie en geen hengst) en kleur maakt ook niet uit; vind alles leuk! - Zou leuk zijn als die al ervaring heeft met een buitenritje, maar is geen vereiste!
Ik ben zelf een B ruiter en wil met mijn paard lekker aan de slag, wat dressuurwedstrijdjes rijden, af en toe een sprongetje en af en toe een buitenrit, en vooral: Veel plezier met mijn paard hebben!
Dus mocht iemand wat weten, houd ik me aanbevolen!
Ik ben al vanaf het begin een stille (en af en toe actieve) meelezer en wil dit graag blijven! Vind het leuk om jullie zoektochten te volgen Veel succes voor iedereen die nog zoekt!
Dus toch een slotje op die ander! Verwarrend! Maar ook hier meld ik me weer.., Ben nog steeds op zoek maar het valt me vies tegen moet ik toegeven! Ik ben op zoek naar een merrie/ruin. Braaf, bereden, verkeersmak. Tussen de 4 en 8a9 jaar. Vanaf +_ 1.63. Voor de dressuursport, af en toe een keer springen en buitenritten. Moet een fijn, braaf paard zijn onder gebreken. Budget +- 3000 euro.
Als iemand iets weet, laat het me alsjeblieft weten!
Hier nog een meelezer Ik heb inmiddels 2x op mijn nieuwe paard gereden. Ze is echt super braaf en er zit geen kwaad in! Donderdag de eerste les dus dat wordt weer spannend Succes allemaal met het kijken/proefrijden!