Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nicky schreef:De Anky Azure heb ik nog niet voorbij zien komen, ben ook wel benieuwd. Volgens mij past die rode Anky best goed bij de maritiem dralon.
Vanochtend mijn mint/teak halster binnen gekregen, mooi kleurtje!nu de rest nog haha.
_DP_ schreef:_Nicky schreef:De Anky Azure heb ik nog niet voorbij zien komen, ben ook wel benieuwd. Volgens mij past die rode Anky best goed bij de maritiem dralon.
Vanochtend mijn mint/teak halster binnen gekregen, mooi kleurtje!nu de rest nog haha.
In het vorige topic heeft iemand de azur laten zien tegenlijk met de hot pink.
rocky_1995 @ [PP] Zomercollecties 2012!
apollootje schreef:Bedankt voor het zoeken van deze foto, ik heb blijkbaar niet goed genoeg gezocht
Op deze foto lijkt de pad meer op een baby blauwe kleur. Ik ben wel benieuwd naar een foto op paard
_DP_ schreef:_Nicky schreef:De Anky Azure heb ik nog niet voorbij zien komen, ben ook wel benieuwd. Volgens mij past die rode Anky best goed bij de maritiem dralon.
In het vorige topic heeft iemand de azur laten zien tegenlijk met de hot pink.
rocky_1995 @ [PP] Zomercollecties 2012!
apollootje schreef:Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen![]()
Is er iemand die de Anky Azur al in het echt heeft bewonderd?
Is het dan ook een felle kleur of meer wat dof?
Ik had hem in gedachten op een vos/goudkleurige haflinger, foto's in profiel.
En... iemand die een idee heeft welke peesbeschermers hier mooi bij zouden passen?
Mijn paardje verdient nog wel een mooi blauw setje voor het komende zomerseizoen
Fleurrr_ schreef:ik heb een anky vest gepast bij divoza, deze:
erg fijn en leuk vest maar toen zag ik deze en werd ik verliefd![]()