Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazy_funky schreef:omdat die van mij een dekhengst is, is die duurder, die nu over zijn mogen niet worden gebruikt voor het dekken, tenminste niet voor het exmoor stamboek, deze zijn namelijk niet goedgekeurd!
setteke schreef:FrieseMenner schreef:bij iemand die er de tijd voor heeft.
En een boel centjes. Paspoort, castratie, entingen, wormkuren, onderhoud (stalling en hoefsmid) en een leuk spaarpotje voor als het dier wat gaat of zou mankeren.
OneFellSwoop schreef:wat kunnen sommige mensen toch bemoeials zijn.. ik snap dat je mensen wilt waarschuwen voor de gevaren die het meebrengt, maar ga niet als een hardnekkige bacterie andermans topic vergallen en trek je terug als je je punt duidelijk gemaakt hebt.. Soms lijkt het net alsof mensen alleen maar willen bewijzen dat ze het allemaal beter zouden weten ofzo.
Ik zou graag helpen maar ik kan het niet. Geld en tijd werken niet mee. hoop dat het met derest goed komt!
Eyecatcher schreef:Hoe weet jij wat voor plezier je aan het beest hebt??????
crazy_funky schreef:omdat die van mij een dekhengst is, is die duurder, die nu over zijn mogen niet worden gebruikt voor het dekken, tenminste niet voor het exmoor stamboek, deze zijn namelijk niet goedgekeurd!